21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    henkdewit

jailbreak ipad 3

Hallo,

sinds tijdje heb ik een iPad 3, is het ondertussen al mogelijk om apps hierop gratis te installeren (bijv. pages)
    Ik heb de .ipa bestanden al maar ik krijg ze niet op mijn nog niet gejailbreakte ipad, weten jullie een manier zonder te betalen voor die apps?

Bijdrager
    stavos

Ik zou je aanraden om even naar de huisregels te kijken, dan snap je waarom je hoogstwaarschijnlijk zo je eerste slotje ontvangt op OMT. Jailbreaken is toegestaan, maar software als Pages gratis installeren is niet helemaal legaal.. :sarcastic: En dus mogen anderen je daar op dit forum geen hulp bij bieden..

Bijdrager
    henkdewit

owke;) ik zal de huisregels in acht nemen!

Bijdrager
    RamonV

vind je jezelf nou niet zielig? niet eens een klein bedrag over hebben voor een goede app. denk daar eerst maar is overna.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

gewoon betalen, hij is het zeker waard!
    Als je geld hebt voor een iPad, waarom dan niet die paar € voor een super-App?

Bijdrager
    stavos

@RamonV – wellicht dat TS de app eerst wil proberen en bij goede ervaring er alsnog voor betaalt? Met andere woorden, niet te snel je conclusies trekken en mensen daarom meteen “zielig” noemen.. Denk daar maar eens over na.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Inderdaad erg zielig als je Apps wilt stelen voor die prijzen!
    Als je ze gewoon koopt heb je er meer plezier van en van het geld kunnen de ontwikkelaars weer betere Apps maken :thumbsup:

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    stavos op 05 mei 2012

@RamonV – wellicht dat TS de app eerst wil proberen en bij goede ervaring er alsnog voor betaalt? Met andere woorden, niet te snel je conclusies trekken en mensen daarom meteen “zielig” noemen.. Denk daar maar eens over na.

Ik geloof eigenlijk niet dat er ook maar iemand (niet veel in elk geval) is die een die software illegaal installeert om het te proberen en daarna serieus ervoor gaat betalen!
    Dan zouden alle developers hun apps gratis kunnen aanbieden en ze vrijwillig kunnen laten betalen, en dan zouden ze zeker minder verdienen dan met het huidige systeem

Bijdrager
    stavos

@HereIsTom – Jij koopt netjes al je software, muziek, films, etc..? Nog nooit iets gratis gedownload wat ook gekocht had kunnen worden??

@JeroekJK – aangenaam kennis in dat geval! Ik ben iemand die wel eens iets download zonder te betalen, om daar later alsnog wel geld voor neer te leggen. Niet alleen muziek, maar ook software.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Software van honderden € die je 1a2 keer per jaar gebruikt is logisch dat je er niet voor gaat betalen, maar een app van een paar €, die je vaak of niet vaak gebruikt, vind ik wat anders! daarvoor zou ik mijn iPad niet jailbreaken!

Bijdrager
    stavos

Nee, dat is niet logisch.. Als jij een keer met een auto wilt rijden, steel je die toch ook niet omdat de aanschafprijs voor die ene rit eigenlijk veel te duur is? Je slaat de plank volledig mis met je argumenten.

Bijdrager
    RamonV

ik download ook wel is een film, maar alle IOS apps die ik heb zijn eerlijk gekocht. En omdat de TS in meervoud typt ga ik er van uit dat hij niet van plan is om voor apps te betalen. vandaar.:sarcastic:

Geblokkeerd
    HereIsTom
    stavos op 05 mei 2012

@HereIsTom – Jij koopt netjes al je software, muziek, films, etc..? Nog nooit iets gratis gedownload wat ook gekocht had kunnen worden??

@JeroekJK – aangenaam kennis in dat geval! Ik ben iemand die wel eens iets download zonder te betalen, om daar later alsnog wel geld voor neer te leggen. Niet alleen muziek, maar ook software.

Dat geloof je toch zelf niet hè!
    Apps in de App Store zijn relatief goedkoop, bijv. een Bluray film is veel te duur en vaak hebben ze daar ook al goed aan verdient in de Bioscoop, als ik Bluray films kan kopen voor €7,99 zou ik dat zeker doen, maar niet voor de belachelijke prijs van €39,95 voor één filmpje!
    Een spelletje op mijn iPad kost €2,99, op de PC kost ie ineens €29,95, dus ja het is zielig als je dan ook nog moet stelen voor die prijzen in de App Store!

Bijdrager
    stavos

Daarmee bevestig je dus wat ik al vermoedde.. Je bent zelf geen haar beter. Wil je anderen uitmaken voor zielig omtrent hun downloadgedrag, zorg dan dat je zelf niets te verwijten valt. Iets met een zwarte pot en een ketel… Helaas voor jou.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Nee hoor je snap hetzelf nog steeds niet ondanks onze duidelijke voorbeelden!:wink:

Bijdrager
    stavos

Ik snap best wat de betekenis is van “hypocriet”.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Tuurlijk meneer de betweter, lekker volhouden!

Bijdrager
    stavos

Iets waar je zelf ook heel goed in bent.. Dus opnieuw; geen haar beter. :grin::grin:
    Kom je zo weer van de kast af? Je downloads zullen wel bijna klaar zijn.

Bijdrager
    MBPuser
    HereIsTom op 05 mei 2012

als ik Bluray films kan kopen voor €7,99 zou ik dat zeker doen, maar niet voor de belachelijke prijs van €39,95 voor één filmpje!

Dus voor 30 euro flikker je meteen je principes overboord ?:lol:

Bijdrager
    stavos

:grin:

Bijdrager
    Hansi2124

Het discussiëren over het installeren van jailbreak is toegestaan, maar inderdaad blijft het daarbij. Hulp vragen/bieden bij het installeren van software waarvoor betaald dient te worden, maar niet voor is betaald is en blijft niet toegestaan:

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.