6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    noxius

jaguar-> panther?

Ik draai al geruime tijd Jaguar en ben daar zeer tevreden over… maar twijfel eigenlijk om Panther aan te schaffen.

Wat zijn goede redenen om Panther aan te schaffen?

groeten,

juul

Bijdrager
    Triumph

Het aller makkelijkste vind ik de finder. Je hebt een lijst waar je direct toegang hebt tot je home directory en Afbeeldingen Muziek Programma’s enz., en gelijk de volumes.
    Daarnaast is zijn HTML files in mail een stuk sneller en je hebt de beschikking over Safari 1.2 En niet te vergeten iChatAV. Ook is het printen sneller

Natuurlijk zijn er nog 100 andere verbeteringen :sealed:

Bijdrager
    noxius

Okee, maar ik heb een usb webcam en geen printer…

vraag me echt af of het het geld waard is (ja ja… mag ik eigenlijk niet zeggen als MacOfiel)

Bijdrager
    appleholic

@noxius,
    wat is de reden het niet te doen? Ik weet niet of je privé of zakelijk je Mac gebruikt (ik de laatste), maar mijn ‘terugverdientijd’ was alleen al door de verbeterde & dus snellere Finder enkele dagen.

Bijdrager
    noxius

Puur prive, daarom juist…..

Bijdrager
    iBert

De features van Panther die beschreven worden op de website van Apple onder de Mac OS X-sectie zijn echt geen marketingstuntjes heb ik persoonlijk gemerkt, ze zijn stuk voor stuk zeer handige verbeteringen. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder de verbeterde Finder, Exposé of het heerlijk gladde nieuwe uiterlijk van Panther.

Om het met een voorbeeld te illustreren: Tot 2 maanden geleden had ik een PowerMac G4 (450 MHz) met Panther. Deze heb ik dan verkocht, en een nieuwe iMac gekocht. Hier zat Jaguar nog bij per vergissing, en het duurde een 1,5 week voor ze mij Panther opstuurden. In die tussentijd kon ik mijn weg niet in Jaguar vinden. Het werkte allemaal een stuk trager, en ik miste de handige features. Wat een opluchting toen ik Panther weer kon installeren.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.