5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    josephusjg

iworks retail over oude trial versie installeren

ik probeer een iworks retail versie te installeren over een oude evaluatieversie. Op de imac van mijn vrouw is ooit de iworks 08 evaluatieversie geinstalleerd en verlopen. Nu wil zij met keynote aan de slag en probeer ik de 09 retail versie te installeren. Hij vraagt steeds om een code die ik niet heb en ik kan daar niet omheen; ik kan niet kiezen voor een nieuwe evaluatie. Ik las ergens dat dat de oplossing was en dat daarna alles gewoon werkt.

Uit andere posts weet ik dat er mogelijk restbestandjes moeten zijn die verwijderd moeten worden, maar ik vind alleen een nieuw plist bestand, dat steeds gemaakt wordt als ik keynote op probeer te starten. Bij application support ook niets te vinden.

Wie heeft de gouden tip of zit er niets anders op dan Apple support te bellen?

Bijdrager
    BenDover

Je schrijft dat je een retail versie hebt (waar een code bij moet zitten) maar wil hem toch installeren als evaluatie?

Bijdrager
    josephusjg

Je schrijft dat je een retail versie hebt (waar een code bij moet zitten) maar wil hem toch installeren als evaluatie?

Niet helemaal. Er zit geen code bij Iworks. Alleen als je eerst een evaluatieversie gedownload hebt en die wilt kopen. Dan krijg je per mail een code toegestuurd. Niet als je in de winkel een Iworks versie koopt.

Ik wil geen evaluatieversie installeren, maar bij voortduring krijg ik dat schermpje in beeld als ik keynote wil opstarten. Ik las dat kiezen voor evaluatie het probleem oplost. Maar zelfs dat kan ik niet. Snappie?

Bijdrager
    iMirk

Probeer anders de oude/nieuwe evaluatieversie te verwijderen, dan opnieuw installeren met de cd (die je vanzelfsprekend hebt…)

Succes!

Bijdrager
    josephusjg

Dat is het punt juist, alles is verwijderd, maar hij volhardt in de vraag om een code. mijn vraag is welk vergeten bestandje zou ik nog kunnen verwijderen.

Maar in ieder geval heeft mijn vrouw nu het werk gedaan op de macbook waar ze ook de presentatie mee geeft. Maar het irriteert wel een beetje. Toch maar eens naar apple bellen dan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.