27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:

Bijdrager
    TodiWa

iWorks ’07 voor februari verkrijgbaar?

Ik heb een vraagje: Ik moet in de week van 5 februari een presentatie geven en wil daarvoor Keynote gebruiken. Aangezien ik nu de proefversie nog 18 dagen kan gebruiken zal ik genoodzaakt zijn de software te kopen.

Nu komt MacWorld ’07 er aan en iedereen weet dat daar de nieuwe software wordt voorgesteld (iLife ’07, iWork ’07,…). Niemand wil met verouderde software werken, dus nu vraag ik mij af of ik iWork ’07 nog op tijd zal kunnen kopen, ofdat ik zal moeten terugvallen op het kopen van iWorks ’06.

Stel nu dat ik de software kan kopen tegen 5 februari, zou ik er dan eigenlijk niet beter aan doen om iLife ’07 te kopen omdat hier toch een testversie inzit van iWork ’07 en aangezien ik Keynote enkel nodig heb voor die ene presentatie?

Moderator
    Night

Meestal is het zo dat er dan ’n gratis update bijzit, als je ‘m nu aanschaft…

Bijdrager
    @iMen

Volgens mij zit er geen gratis update bij hoor? Hoe kom je daar bij dan?

Bijdrager
    Nikita

Gratis tegen verzendkosten (zijn iets van 15 euro), geldt volgens mij alleen voor iLife. iWork is een apart pakket wat je ook niet krijgt bij een nieuwe Mac (afgezien van de testversie dan).

Bijdrager
    TodiWa

Weet iemand nog vanaf wanneer iLife en iWork vorig jaar verkrijgbaar waren?

Bijdrager
    Esquare
    ”TodiWa”

Weet iemand nog vanaf wanneer iLife en iWork vorig jaar verkrijgbaar waren?

22 januari.

Bijdrager
    TodiWa

Ok, dus stel dat de software dit jaar ook verkrijgbaar is vanaf 22 januari. Zouden jullie dan iWork ’07 kopen of zouden jullie iLife ’07 kopen met een trial van 30 dagen voor iWork ’07? Want ik heb deze Keynote maar een weekje nodig.

Bijdrager
    Franklin84

Biedt Apple geen trial online aan van iWork ’07 tegen de tijd dat hij gepresenteerd wordt @ MacWorld? Of na de officiele release dan.

Weet je overigens zeker dat er een iWork trial bij iLife ’07 zit? En zo ja, gebruik je iLife wel vaker / is het de moeite waard om te upgraden alleen maar voor die trial?

Ik ben overigens wel benieuwd naar de vernieuwingen. Kan iemand mij linken? Of is er nog weinig over bekend?

Bijdrager
    TodiWa
    ”Franklin84″

Biedt Apple geen trial online aan van iWork ’07 tegen de tijd dat hij gepresenteerd wordt @ MacWorld? Of na de officiele release dan.

Weet je overigens zeker dat er een iWork trial bij iLife ’07 zit? En zo ja, gebruik je iLife wel vaker / is het de moeite waard om te upgraden alleen maar voor die trial?

Ja, ik gebruik iLife wel vaker, daarom verkies ik liever mijn tweede optie. Het zou wel ideaal zijn moest Apple een trial aanbieden op z’n site wanneer iWork ’07 wordt voorgesteld, dan hoef ik geen van beide te kopen. Laat ons duimen. :P

Bijdrager
    ijiji
    ”Nikita”

Gratis tegen verzendkosten (zijn iets van 15 euro), geldt volgens mij alleen voor iLife. iWork is een apart pakket wat je ook niet krijgt bij een nieuwe Mac (afgezien van de testversie dan).

Even iets anders. Ik heb mijn iMac nu anderhalve maand. Kom ik dan ook in aanmerking voor een gratis nieuwe versie van iLife?

Bijdrager
    Esquare
    ”ijiji”

Even iets anders. Ik heb mijn iMac nu anderhalve maand. Kom ik dan ook in aanmerking voor een gratis nieuwe versie van iLife?

Nee, natuurlijk niet.

Bijdrager
    Buzz
    ”TodiWa”

Ja, ik gebruik iLife wel vaker, daarom verkies ik liever mijn tweede optie. Het zou wel ideaal zijn moest Apple een trial aanbieden op z’n site wanneer iWork ’07 wordt voorgesteld, dan hoef ik geen van beide te kopen. Laat ons duimen. :P

Vooropgesteld: Als je software vaker gebruikt, en langer dan een trial periode, dan zul je het moeten kopen.

Maar als je iWork toch maar één keer gebruikt zou je ook kunnen proberen of je Keynote even van iemand kan lenen of misschien zelfs de Trial (of een ‘verouderde’ versie) van iemand kan krijgen. Er zullen ook op dit forum best gebruikers zijn die iWork ’05 of ’06 nog hebben liggen, maar het vanaf de aankoop van ’07 niet meer zullen gebruiken.

Ik heb zelf laatst mijn iWork ’05 al aan iemand weggegeven omdat ik nu alleen nog maar ’06 gebruik. Of ik ’07 ook ga kopen moet ik nog even afwachten. Dat hangt natuurlijk af van de nieuwe features.

Bijdrager
    TodiWa

Dan hoop ik op de goede wil van iemand op het forum. Als die nog een oude versie van iWork heeft liggen mag die mij altijd contacteren.:) Als ik het niet te pakken krijg dan is het ook maar zo, dan zal ik de kat uit de boom kijken.

Bijdrager
    rikkel

Er zit wel een coupon bij voor korting op iWorks 07

Bijdrager
    Esquare
    ”rikkel”

Er zit wel een coupon bij voor korting op iWorks 07

Waarbij?

Bijdrager
    rikkel

Bij iWorks ’06

Bijdrager
    Esquare

En wat staat er op die coupon? (Gokje: Softwarecoupon iWork ‘06 – dat is het aankoopbewijs, meer niet.)

Bijdrager
    rikkel

nee er staat software coupon op. Voor nieuwere software en andere aanbiedingen van apple zijn de onderstaande coupons nodig.

Ergens in die richting

Bijdrager
    Buzz

Volgens mij is er nog nooit nieuwere software of een andere aanbieding geweest waarbij je met zo’n coupon korting kon krijgen. Ik zou er dus maar niet op rekenen dat dat nu wel het geval gaat zijn.

Bijdrager
    Esquare
    ”rikkel”

er staat software coupon op

Klopt, en daaronder staat iWork ’06. Ik heb hem hier voor me liggen, namelijk. Er staat nergens op dat je korting krijgt op iWork ’07 en het zou me ook zeer verbazen als dat zo was.

Bijdrager
    rikkel

Maar coupon is toch korting of niet?:P

Bijdrager
    TodiWa

Zit die coupon niet bij het iLife ’06 pakket? Aangezien bij iLife maar een trial zit voor iWork zou misschien daar een coupon voor iWork ’06 bij kunnen zitten? Dat zou in ieder geval min of meer logisch zijn. :)

Vraagje: Is er hier echt niemand met iWork ’05 ofzo, of met iWork ’06 die die nu al kwijt wil omdat die toch iWork ’07 zal gaan kopen? Ik hoor het graag. :)

Bijdrager
    Esquare
    ”rikkel”

Maar coupon is toch korting of niet?:P

Maar waarop en hoeveel? :)

Zowel bij iLife als iWork zit zo’n coupon. En deze is nog nooit als kortingsbon te gebruiken geweest. Veel meer dan een aankoopbewijs is het niet.

Bijdrager
    Cars

Nu komt er een vervanger voor Excel volgens de geruchten, maar het icoon vind ik raar…Er staat 2005-2006-2007..Lijkt mij raar als dat nog jaren meegaat of ze veranderen het telkens..

Bijdrager
    TodiWa

Aanhoor mijn smeekbede…

Is er iemand met iWork ’05 of ’06 die deze voor een weekje aan mij wilt uitlenen? Ik heb deze echt alleen maar nodig om een presentatie te geven, die moet er natuurlijk prachtig uitzien en dat kan alleen maar in Keynote.

Wil er iemand zo vriendelijk zijn om een berichtje hieronder te schrijven of om mij te pm’en met ‘some good news’? :D

Bijdrager
    stf
    ”TodiWa”

Aanhoor mijn smeekbede…

Je kan natuurlijk ook nu die presentatie al in Keynote klussen, vervolgens exporteren naar een serie plaatjes. Deze plaatjes kun je dan als een soort van diavoorstelling laten zien dmv iPhoto oid.

Je hebt keynote eigenlijk alleen nodig om de presentatie te maken, niet om de presentatie te presenteren.

Bijdrager
    TodiWa

Jawel, want ik wil met geanimeerde letters werken. En daarbij komt nog dat mijn Keynote morgen al verloopt. Ik zal iWork ’06 moeten kopen dan, er zit niets anders op. :(

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.