6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerrico

iWork voor iPhone en iPad, steeds opnieuw betalen?

Ik krijg over een week of drie een iPad 2 in mijn handen.
    Daar wil ik iWork op downloaden, inclusief garageband en iMovie.

Nu heb ik een iPhone 3GS. Mijn vraag is: Kan ik Pages, Keynote en Numbers nu al via iTunes downloaden, op mijn iPhone 3GS zetten en dat precies hetzelfde doen met mijn iPad? Moet ik dan niet te betalen voor de iPhone-versie en over drie weken weer betalen voor de iPad versie? Het zijn toch gewoon apps van Apple die gemaakt zijn voor iOS apparaten?
    (Ik heb maar 1 Apple-ID, die ik gebruik op de iPhone 3GS, en die ik op de iPad 2 ga gebruiken)

Alvast bedankt!

Bijdrager
    stavos

Ja, je kan alles gewoon over zetten zonder te betalen, zolang je dezelfde Apple ID gebruikt. Als je het niet vanaf iTunes overzet maar direct uit de App Store opnieuw download, zul je gevraagd worden of je de app wilt kopen. Maar na bevestiging wordt die melding gevolgd door de mededeling dat je de app al gekocht hebt en dus de app kosteloos opnieuw kunt downloaden.

Bijdrager
    Gerrico

@stavos

Ontzettend bedankt voor zo’n snelle en bruikbare reactie!!

Bijdrager
    stavos

Graag gedaan!:wink:

Bijdrager
    maarten1909

Elke betaalde app kun je 5x (met hetzelfde AppleID) downloaden nadat je betaalt hebt.
    Let wel op dat als je bijv Asphalt op je ipod koopt je Asphalt HD niet gratis kan downloaden op een iPad.

Bijdrager
    Gerrico

@maarten1909

Dat had ik al bedacht inderdaad. Het gaat puur om iWork.
    Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.