9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    fanatic

iWork viewer

bestaat er een viewer voor .pages of .numbers of .key voor windoos want voor school moet ik een laptop hebben met windoos en ik kan zo niet met powerpoint werken.

Ik kan via het internet niets vinden misschien weet iemand anders iets?
    Het enige wat ik weet is dat als ik de effecten niet weg wil gooien het via een MPEG bestand moet doen maar dat lijkt me erg onhandig.

Bijdrager
    macjk

Misschien niet geheel ontopic maar het makkelijkste lijkt me dan een macbook waar je via vmware windows op gebruikt en dan kan je ook nog je pages numbers en keynote bestanden bekijken en editen. (zo doe ik het zelf namelijk heb ook alleen voor visual studio windows nodig maargoed).

Bijdrager
    MrAcid

Dat bestaat niet, dus je zult op zoek moeten naar alternatieven.

Bijdrager
    maxim22

je kan toch je iwork bestand opslaan als .doc of .ppt …

Bijdrager
    Hansi2124

In het pakket Office for Mac (wat je met grote korting kan kopen aangezien je op school zit) zit toch ook PowerPoint?
    En anders speel je die presentaties alleen af op JOUW laptop. Die kan je toch ook mee nemen naar school? Of moet je die presentaties delen?
    (Ik zit al jaren niet meer op school, vandaar dat ik wat dat betreft de weg wat ben kwijtgeraakt :innocent: )

Bijdrager
    Toinef

windows en linux herkennen een .pages bestand als een map, als je even in de submappen kijkt staat er standaard een pdf file tussen die kan je gewoon gebruiken, je kan hem alleen niet bewerken.

Bijdrager
    fanatic

Ja kijk ik zal het beter uitleggen.

Ik heb zelf een windoos gekocht voor school omdat dat fijner was.

Alleen ik vindt alleen powerpoint een vervelend programma ik heb liever keynote.

Maar ja dan moet het toch maar op powerpoint.

Bijdrager
    Lexis

Keynote presentaties exporteren naar quicktime. En dan aangeven dat de volgende frame moet komen na jouw muisklik.
    Resultaat: een Quicktime film (ook op windows af te spelen) die al je effecten afspeelt zoals jij ze in keynote hebt gemaakt.
    En als jij met je muisje klikt, komt de volgende frame.

Bijdrager
    fanatic
    ”JulianNeef”

Keynote presentaties exporteren naar quicktime. En dan aangeven dat de volgende frame moet komen na jouw muisklik.
    Resultaat: een Quicktime film (ook op windows af te spelen) die al je effecten afspeelt zoals jij ze in keynote hebt gemaakt.
    En als jij met je muisje klikt, komt de volgende frame.

bedankt, dit is echt heel handig. Ik wist niet dat dit ook zo kon.

CHEERS JulianNeef

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.