5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pim939

iWork van CD updaten in ML

Hallo,

2 jaar geleden heb ik iWork op een CD gekocht. Eerst kon ik altijd gewoon updaten via het software update programma van apple. Nu ik gebruik maak van Mountain Lion moet dit via de app store. Nu heb ik het probleem dat de Appstore aangeeft dat ik nooit iWork heb gekocht dus kan ik hem waarschijnlijk ook niet meer updaten. iLive werd eerst ook niet herkend in de Appstore met Lion maar sinds Mountain Lion wel. Dus vind ik het erg raar dat het niet zo is met iWork.

Is dit gewoon normaal of zijn er wel mensen die het op de CD hebben gekocht en die het als geïnstalleerd in de Appstore hebben staan? Mij lijkt het namelijk nu moeilijk om er updates voor te krijgen.

Alfast bedankt!

Pim

Bijdrager
    Rien55

Hoi Pim,

dat geldt bij mij ook zo. iLife en iWork programma’s worden in de Appstore aangeduid als niet aangeschaft, terwijl ik ze wel officieel heb gekregen bij de aankoop van m’n iMac vorig jaar.

Maar het is niet erg, want ze gaan automatisch mee met alle updates. Zal bij jou ook wel zo zijn.

Groeten,
    Rien.

Bijdrager
    csteelooper

Als je ze niet in de App Store hebt gekocht, worden ze NIET bij Aankopen vermeld. Maar desondanks kun je ze wel gewoon Updaten.

Ik heb hier iWork en iLife van een DVD, en zie ze NIET bij Aankopen (zoals het dus hoort), maar ik heb al wel (Mountain) Lion-specifieke updates binnen gehad van beide pakketten. Ik kwam rechtstreeks van Snow Leopard en kon zodoende een aantal updates niet eerder installeren. Die kreeg ik dan ook naderhand pas binnen. En Version Support in iWork kwam er pas toen ik al naar Mountain Lion was gegaan, dus die update kreeg ik ook netjes binnen via de App Store.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Software Update zit nu in zijn geheel in de App Store. Alle updates die normaal gesproken via Software Update lopen, die verschijnen dus gewoon in de App Store. Niet als een app update, maar als een systeem update.

Bijdrager
    pim939

Oke, thanx allemaal:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.