12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Burdy1999

iWork trail downloaden

Ik zag net de pagina waarmee je iWork gratis kan downloaden maar ik weet niet waar ik op moet klikken en hoe ik het moet doen. Kan iemand mij helpen?,

Bijdrager
    csteelooper
    Bijdrager
    Shmoo

Het maakt verder niet uit of het een Trail is of niet zorg gewoon dat je aan de Apps komt. – aangezien ze bij Apple nooit met serienummers werken maakt het dus verder niet uit waar ze vandaan komen.

Bijdrager
    Burdy1999

/uploads/community/ee5cef785520ad69dfeb1675285cb8b3caeb0cc7_0.png
    maar nu krijg it dit
    ]

Bijdrager
    Burdy1999

maar nu krijg ik dit

Bijdrager
    KarelWillem

Er is geen trial (TRIAL, TRIAL, TRIAL – geen trail) van Apple meer voor iWork’s ’09.

Dat betekent die melding ook zo ongeveer. Die kan je dus niet installeren.

http://www.apple.com/nl/iwork/download-trial/‎
    iWork is niet meer beschikbaar als proefversie van 30 dagen. Je kunt iWork wel gewoon uit de Mac App Store downloaden of bij de Apple Online Store kopen.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    SunKeeper

Goh wat raar, ik startte net iWork ’09 op en deze blijkt nog te werken.
    Ik had minstens verwacht van niet omdat iedereen als een dolle achter proefversies en gratis software aan zit.

Ik wacht het wel rustig af wat Apple doet, het is puur een gunst als ze een nieuwe versie gratis willen geven. Heb hier keurig een doosje met DVD in de kast staan.

Bijdrager
    Gastonw

Instellingen > Beveiliging en dan inschakelen dat software van elke ontwikkelaar moet worden toegelaten.

Bijdrager
    MacTS
    SunKeeper op 24 oktober 2013

Goh wat raar, ik startte net iWork ’09 op en deze blijkt nog te werken.

Hij blijft zelfs op je Mac staan nadat je iWork 13 hebt geïnstalleerd. De oude versies zul je dus zelf handmatig moeten verwijderen, lees: in de prullenmand gooien.

Bijdrager
    csteelooper
    Gastonw op 24 oktober 2013

Instellingen > Beveiliging en dan inschakelen dat software van elke ontwikkelaar moet worden toegelaten.

Dat hoeft niet per sé: rechtsklik op de .DMG en houdt daarna CONTROL ingedrukt terwijl je op Open (Openen) klikt. Daarmee override je de setting die je op hebt gegeven in System Preferences (Systeemvoorkeuren) > Security & Privacy (Beveiliging en Privacy).

Bijdrager
    Burdy1999

Het is gelukt!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.