4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mva211

iWork start niet meer op. Krijg alleen maar foutcodes

Wie kan mij helpen? Ik heb een Macbook Air en ik heb naast iWork ook Office voor Mac geïnstalleerd. Ben oud windows gebruiker dus heb Office nodig om oude bestanden en die van het werk te kunnen lezen.. Helaas lukt het nu niet meer om iWork (Pages, Numbers etc.) op te starten.. krijg alleen maar foutcodes.
    Ik heb de icoontjes in de prullenbak gegooid en iWork opnieuw geïnstalleerd… nul op rekest… dus weer hetzelfde probleem. WIe kan mij helpen?
    Groeten,
    Martin

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum!
    Heb je Pages, Numbers en Keynote wel gewoon in hun map laten zitten na het installeren?
    Probeer ook het volgende eens:
    Ga naar Programma’s / Hulpprogramma’s / Schijfhulpprogramma.
    Open dit en klik dan de 2e regel aan van linksboven (waarschijnlijk heet dat bij jou Macintosh HD).
    Klik dan onderaan op Herstel schijfbevoegdheden. Dit duurt enige minuten. Niet onderbreken.
    Als dat klaar is, start Pages dan eens op. Lukt dat?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Verwijder eens: thuismap / bibliotheek / preferences / byhost / com.apple.iWork reeks getallen .plist
    Zet zolang op de desktop en herstart een iWork programma.

Bijdrager
    d.moolhuizen

Ik heb dit voorstel van Hansi2124 opgevolgd, maar helaas, het start nog steeds niet op.
    Ik heb alles nog geüpdatet, maar alleen pages doet het niet en blijft de foutmelding geven.
    De foutmeldingen gaan naar Apple wordt aangegeven, maar tot nu toe …. oorverdovende stilte van Apple.

Iemand een andere suggestie ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.