6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Clausewitz

iWork op Macbook (niet) gratis?

Onlangs heb ik een 2015 Macbook gekocht (nieuw). Nu dacht ik dat iWork tegenwoordig gratis was te downloaden, maar als ik inlog bij de Appstore moet ik ervoor betalen. Iemand een idee hoe dit zit? Ik heb mijn Macbook niet geregistreerd. Ligt het daar aan?

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    janvanes

Op die pagina staat:

Deze aanbieding is alleen geldig in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italiƫ, Spanje, Zwitserland of het Verenigd Koninkrijk, en uitsluitend volgens de in dit document gestelde bepalingen.

Bijdrager
    bartb112

Ik kreeg ze wel bij aankoop van mijn MacBook Pro 1,5 maand geleden. stonden ze gelijk tussen mijn aankopen.

Bijdrager
    Shmoo

Toen je de MacBook voor het eerst aanzette en installeerde/gebruikersprofiel aanmaakte, het AppleID dat je toen gebruikt hebt of aangemaakt hebt tijdens het aanmaken van een profiel dat is het AppleID waar deze apps naar toe geschreven zijn als aankoop.

Mocht je deze stap ooit hebben overgeslagen (als dat al mogelijk is) dan moet je even Apple Support bellen en kunnen zij mogelijk nog iets voor je betekenen. Ik verwacht niet dat ze heel moeilijk zullen doen als jij kunt gewoon kunt aantonen dat je sinds kort een MacBook hebt gekocht maar op welke manier dan ook niet deze apps hebt mogen ontvangen.
    Mogelijk regelen zij het dan even achter de schermen. Ik verwacht namelijk niet dat deze apps Apple nog veel geld opleveren.

Bijdrager
    Shmoo

En controleer ook of je in de juiste Store bent. ( Nederland ) Rechtsonder in de hoek van de Mac App Store.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.