12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    scarface32sa

iwork in appstore

twee jaar geleden heb ik iwork via apple store gekocht. in app store staat dat iwork niet geinstaleerd is.wat moet ik doen?

Bijdrager
    iCreatedTech

Heb je de ’09 versie?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren als iwork een update krijgt. Ik heb hem via cd geinstalleerd dus bij gekochte apps staat hij niet. Wel dat hij geinstalleerd is.

Bijdrager
    iCreatedTech

@Jeroen Ruiter Want je hebt hem niet gekocht via de Mac App Store, wss krijg je de update gewoon in updates of in software update onder ?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    iCreatedTech op 06 januari 2011

@Jeroen Ruiter Want je hebt hem niet gekocht via de Mac App Store, wss krijg je de update gewoon in updates of in software update onder ?

Dat vermoeden had ik ook al maar neem niet aan dat ik nu jaren lang kosteloos kan updaten.

Bijdrager
    Oppie
    scarface32sa op 06 januari 2011

twee jaar geleden heb ik iwork via apple store gekocht. in app store staat dat iwork niet geinstaleerd is.wat moet ik doen?

Gewoon blijven ademen. Volgende vraag.

Bijdrager
    KingAchille

Geen nood. Hier ook niet:)

Bijdrager
    youp.c

Hier wel:

Als bewijs, dat ze via de ouderwetse manier zijn gekocht, hier de ‘gekochte’ apps:

Bijdrager
    KarelWillem

Hier staat iLife wel keurig als geïnstalleerd, maar iWork ook niet.

iWork wordt wel keurig geüpdate en staat op de juiste plek.
    Dus dat variëert blijkbaar.

Bijdrager
    scarface32sa

bedankt voor reacties.nu weet ik dat ik niet allen met dit problem ben.

Bijdrager
    prullenbak

Bij iLife is het zo dat iLife 09 niet ‘herkend’ wordt door de appstore, maar iLife 11 wel. Omdat dat de nieuwste is (iLife ’09 staat niet in de app store)

Is iets soortgelijks ook niet aan de hand met iWork? Dat je niet de nieuwste versie hebt geinstalleerd, en dat daardoor de App store (terecht) zegt: “Deze app heb je nog niet” ?

Bijdrager
    scarface32sa

ik heb gisteren update voor iwork gedaan.dit is zeker nieuwste versie van iwork.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.