11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    5150

iWork en andere apps aankopen zonder creditcard..

Ik heb mijn vriendin ook aan de MacBook pro gekregen. Ze heeft nu nog een Dell laptop die al vaak “bijna door het raam ging”.

Met de BTW weg ermee actie van Mediamarkt een 13,3 MacBook pro gekocht met de i7 processor en de 750 g harde schijf, ze gebruikt hem voor boekhouding en wat rotzooien met iPhoto, uiteindelijk toch maar voor dit model gekozen ipv de goedkopere zodat ze de komende jaren vooruit kan met dat ding.

Nu vertelde de verkoper van de mediamarkt mij dat het niet meer mogelijk was om de iWork cd erbij te kopen maar dat het gedownload moet worden uit de App store, klopt dit?

Ze heeft geen creditcard hoe kan ze aankopen doen uit de app store?

Alvast bedankt

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ze kan bij een reseller een iTunes gift card kopen. Dat werkt als een soort prepaid card. Je maakt een account aan voert de code in en je kunt gaan kopen totdat het saldo op is.

Misschien dat enkele winkels nog een oude iWork voorraad hebben, maar dat zou ik niet doen omdat de ‘app store’ versies goedkoper zijn en de app’s apart gekocht kunnen worden i.p.v als een bundel.

Bijdrager
    5150

Okee thanks, is er geen mogelijkheid met bijvoorbeeld een machtiging of iets dergelijks?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Een andere mogelijkheid is click and buy. Dan kun je het ook via een automatische afschrijving of factuur regelen. Maar dan werk je dus via een tussenpersoon.

Bijdrager
    kumi83

tsja al zou ik dan persoonlijk niet gaan voor een click and buy account. Google ze maar eens… gewoon een iTuneskaart kopen zou ik zeggen. Zo’n kaart hoef je niet perse bij een reseller te kopen, maar kan ook gewoon online of bij bijv. de hema.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

tsja al zou ik dan persoonlijk niet gaan voor een click and buy account. Google ze maar eens…

Daarom noemde ik dat in eerste instantie ook niet…

Bijdrager
    Willem III

Bedankt voor de tip, een kennis van mij wil de Ipad2 weer weg doen omdat ze ook geen creditcard heeft. Zit dus alleen maar te surfen op dat ding en dat is ze ondertussen zat geworden. Haar vriend is al naar een andere tablet overgestapt.

Bijdrager
    nathalie2000

Ze kan ook een prepaid creditcard bestellen…. dan hoeft ze ook niet bang te zijn dat ze opeens geld gaat uitgeven aan dingen die ze niet nodig heeft. Er is er al een voor een tientje per jaar. En ze moet er dan eerst geld opzetten om te kunnen betalen.
    Ik heb er toen hier eentje besteld. Kijk rechtsboven bij prepaid creditcards….

Moderator
    unSOUND

Gewoon een iTunes kaart nemen, makkelijkst en veilig. En als je ze direct wilt hebben zijn ze ook ( tegen een kleine vergoeding ) online te krijgen.

Bijdrager
    5150

We hebben het opgelost.. Ze heeft ergens zo’n “prepaid” kaart gekocht…

Thanks voor de oplossingen..:lol:

Geblokkeerd
    HereIsTom

Deze week zijn de iTunes kaarten in de Bonus bij de AH, nu met 15% korting!

Lees hier meer over de iTunes kaarten en de korting!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.