4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    Hostyle

    iWork '09 – Spontaan activatiecode kwijt

    Sinds vorige week heb ik een probleem met iWork ’09 op mijn MacBook. Toen ik Pages opende kreeg ik spontaan de melding dat ik een proefversie in gebruik heb. Ik heb echter gewoon netjes een legale DVD thuis liggen. Hierop staat echter geen code vermeld, deze wordt namelijk automatisch meegegeven bij installatie.

    Geen probleem dacht ik, dan installeren we de boel gewoon opnieuw vanaf DVD. Echter… na dit gisteren twee maal te hebben gedaan, blijven de programma’s om de productcode vragen.

    Kan iemand me op weg helpen met dit issue?


    Bijdrager
    johnkeates

    Gooi iWork weg, gooi de plists weg, gooi de receipts weg, gooi de update receipts weg, herstart, controleer of het allemaal nog steeds weg is, en herinstalleer dan.

    Verder kan je ook gewoon Apple bellen, want je hebt gewoon support voor iWork hoor (als het gekocht is).


    Bijdrager
    Hostyle

    Thanks. Ik zal er vanavond even mee gaan stoeien.

    En Apple bellen (of een chat openen) is geen probleem, alleen is dit even wat sneller.


    Bijdrager
    Hostyle

    Goed… ik heb alles wat ik kon vinden weggekieperd (iWork uit de map applicaties, de hele library nagelopen en alles wat maar op iWork leek weggegooid), opnieuw opgestart en gecontroleerd of alles weg bleef en toen opnieuw geinstalleerd. Maar helaas… direct weer de vraag voor de productcode :slant:

    Het laatste wat ik had geinstalleerd voor ik de vraag kreeg, was volgens mij de beta van de nieuw iChat. Kan dit er (op een of andere vage manier) mee te maken hebben?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.