9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    forum romanum

iwebsite – hoe site te redden

Soms heb je van die dagen dat je niet goed nadenkt. M’n dochter had op mijn powerbook op haar eigen account een website gemaakt met iweb. Nu heb ik voor de vakantie alles eens opgeschoond. Ik heb alle overige accounts verwijderd. Alle doc’s bewaard. Maar niet haar bibliotheek… :(
    Nu heb ik dus wel de gepubliceerde map – maar in Iweb wordt die natuurlijk niet gezien.
    Is er hoop voor me?

Bijdrager
    basiel

kortweg neen, mij is het ook niet gelukt heb gelijkaardig probleem gehad

Bijdrager
    wout3r

Red je relatie met je dochtertje en bouw een fantastische site voor d’r, want dit kan je niet meer redden;)

Bijdrager
    McPherson

Probeer dit eens, zou misschien nog kunnen helpen……succes iig !!!

Bijdrager
    forum romanum

Tja helaas pindakaas dan maar. Het lukt nog wel om de site op de server te krijgen maar om die manier een blog bij te houden op vakantie wordt wel heel omslachtig. Dan toch maar in dit geval bij Blogger.com aankloppen…
    Bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    Mattheus

Of eens kijken naar iwebsites; dan kun je verschillende websites beheren…. als je toch van voren moet beginnen..

Bijdrager
    SeaTrue

kan je niet gewoon de foto’s en text (copy-paste) in een niuewe iwebsite zetten die je maakt zoals die gepubliceerde map eruitziet?

Bijdrager
    forum romanum

Ja dat had ik ook al bedacht – is een optie. En met iwebsites heb ik inmiddels een andere site die in bewerking was weggegooid…
    Maar die heb ik inmiddels al weer klaar. En dochterlief gaat nu toch maar een blog op een bloggerssite bijhouden.
    Dank!

Bijdrager
    MacShakes

ja, dat is de bedoeling als hij echt echt echt niet meer te redden is mams :P
    Anders maak ik wel gewoon een nieuwe, mijn .mac trial is nog steeds geldig dus…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.