11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Patrick101

iWeb website backup

Hallo, Iedereen

Mijn mac is wel eens aan een schoonmaak beurt toe. Maar nu heb ik met iweb een website gemaakt en geupload op een ftp server. Is het mogenlijk als ik deze na de herinstallatie weer kan gebruiken. Nu weet ik wel dat er een bestandje is in library een domain file ofzo. Maar weet ik niet precies of het zo kan behoud ik dan me website of niet?

Bijdrager
    Hansi2124

~Bibliotheek/Application Support/iWeb.
    Die folder moet je hebben. Daar maak je dus een backup van. Als je je Mac een schone installatie hebt gegeven, kan je dat foldertje weer daar plaatsen.

De vraag rijst bij mij: waarom wil je een schone installatie doen? Je kan ook je overtollige programma’s gewoon verwijderen….

Bijdrager
    KarelWillem

Bibliotheek > Application Support > iWeb > Domain.sites2

Dat laatste bestand moet je hebben.

Je ftp-upload heb je in iWeb niets aan.

Bijdrager
    Patrick101

Als ik die backup en weer terugzet na de installatie kan ik gewoon weer verder ?.

Bijdrager
    Hansi2124
    Hansi2124 op 21 september 2010

Als je je Mac een schone installatie hebt gegeven, kan je dat foldertje weer daar plaatsen.

Ja dus.

Bijdrager
    Patrick101

Ja dat zou kunnen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Bijdrager
    Hansi2124

Er zijn helemaal geen bomen… Wat begrijp je dan niet?

Bijdrager
    Patrick101

“Ik zie door de bomen het bos niet meer” Is een gezegde maar ik kan die map niet vinden ?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, ik ken dat gezegde. Zat je maar te plagen;-)
    Je moet die map zoeken in je thuisbibliotheek. Dit tekentje ~ betekent je homefolder. Dus waar je naam mee begint (normaal gesproken dan). Zie mijn posting op 21 september hierboven. Ik kan er nu geen screenshot van plaatsen, omdat ik niet achter mijn Mac zit helaas.

Bijdrager
    Patrick101

Jeppp is gelukt heb hem op me externe HD gezet nu kan ik gaan installeren. Thanks voor oplossing !

Bijdrager
    Hansi2124

Graag gedaan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.