6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Steff

iWeb vraagjes

Nu heb ik een web pagina gemaakt met iWeb. Op die pagina staan diversen foto’s die je kunt afspelen in een slideshow. Ik wil alleen dat het venster wat geopend word op maat word gemaakt voor de foto’s. Dus de resolutie van de foto.

Is dat mogelijk in iWeb? Ik heb bijna alles afgezocht maar tevergeefs.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Bijdrager
    cmug

Effecten in iWeb zijn afhankelijk of je dotMac gebruikt of niet. Bij puntMac mooiere en betere effecten (kader sluit om foto & mooi door klik systeem, “scroll functie”) of dat je de website zelf upload naar je “gewone” provider (foto’s staan op groot wit vlak, simpeler door klik systeem)

Bijdrager
    Steff

Wat een onzin ook weer. Echt weer jammer dat Apple geen mogelijkheid geeft om een paar van deze functies mogelijk maakt voor normale gebruikers zonder .Mac.

:x :x :x Angry minute …

Bijdrager
    Steff

Nu heb ik nog een vraagje.

Ik heb een tijdelijke pagina gemaakt die ik nog een klein beetje wil aanpassen. Hieronder staat mijn pagina en daar zie je dat de linken erg onduidelijk zijn eigelijk. Ze kleuren ook rood als je erover gaat met je muis. Deze 2 kleuren wil ik veranderen alleen weet ik niet of dit kan of is dit mogelijk is.

www.steffs.nl/test

Vriendelijke groeten.
    Steff.

Bijdrager
    Remcooo

Ik heb ook een vraagje over iWeb, al vanaf het begin heb ik rare tekens als ik mijn site publiceer(niet op .Mac gewoon @home)

Die a met een dakje dus hoe kom ik daar vanaf?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.