8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Shadowfax

iWeb taal

Ik heb iLife in het nederlands geinstalleerd. Kan ik nu mijn iweb in het engels zetten?
    Ik wil een engelstalige website maken en nu staan die dingen zoals gemaakt op een mac en lees meer in het nederlands en die wil ik in het engels? Enig idee?

Alvast Bedankt

Bijdrager
    computer space

Doe eens ‘Info” in de finder bij iWeb. Hierin kun je talen aan en uit zetten. Ze nederlands eens uit.

Bijdrager
    Shadowfax

Bedoel je in de finder “Toon Info” doen van iWeb?
    Ik vindt daar niets van talen hoor…

Moderator
    unSOUND

Daar staat het toch echt… bijna onderaan…

Bijdrager
    Shadowfax

Oké, het werkt, ik had er dus overgekeken :innocent:

Bijdrager
    Ruben
    ”Martiniman”

Doe eens ‘Info” in de finder bij iWeb. Hierin kun je talen aan en uit zetten.

Voel ik me nu toch een partij stom! :baby: Ik zat met precies het omgekeerde probleem. Gebruik mijn hele Mac in het Engels, maar wilde mijn iWeb page in het Nederlands hebben. De enige oplossing die ik tot nu toe kon bedenken was een aparte (Nederandstalige) account op mijn Mac om iWeb in te gebruiken.:-P

Bedankt voor deze “gouden tip”. Zit nu nog met één klein ander probleempje; mijn hele site is nu netjes in het Nederlands, behalve de optie “comments” bij het blog gedeelte. Kan ik dit ook nog ergens in het Nederlands krijgen of heeft dit te maken met het feit dat dit vanuit een script op de Apple server komt en deze wellicht niet in het Nederlands “leverbaar” is?

Bijdrager
    ajschol

Hi,

ik heb hetzelfde probleem:

Nog een ander probleempje: ik heb een website in de Engelse taal aangemaakt, nog voordat ik de taal op alleen Engels heb ingesteld (zoals hierboven staat beschreven). Nu is het echter zo dat de tekst “lees meer” niet in het Engels veranderd. Hoe kan je iWeb een signaaltje geven dat ‘ie die teksten opnieuw opbouwt?

Bijdrager
    MedahOSX
    ”ajschol”

Hi,

Nog een ander probleempje: ik heb een website in de Engelse taal aangemaakt, nog voordat ik de taal op alleen Engels heb ingesteld (zoals hierboven staat beschreven). Nu is het echter zo dat de tekst “lees meer” niet in het Engels veranderd. Hoe kan je iWeb een signaaltje geven dat ‘ie die teksten opnieuw opbouwt?

Ja dat probleem heb ik ook, nu is de site half engels,half nederlands door elkaar.
    Iemand met nog een truukje?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.