11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Geitekaas

iWeb subpagina of: Hoe iWeb pagina in ander programma?

Ik vind de layout van die iWeb templates erg mooi. Maar je kunt geen subpagina’s maken…:-(

Rapidweaver is ook leuk, heeft die mogelijkheid wel maar ik vind de layout weer niet zo mooi.

Hoe kan ik een site gemaakt in iWeb toch zo aanpassen dat er subpagina’s met foto’s in staan. Welk ander WYSIWYG editor doet dat voor mij?

Alle hulp is welkom mensen, alvast dank!

Bijdrager
    Kjelle_ve

dreamweaver

Bijdrager
    KarelWillem

iWeb pagina’s kun je niet zomaar in een andere WYSIWYG editor aanpassen.

Bijdrager
    ajschol

Je kan wel in iWeb met “bewaar als” je pagina’s in een folder bewaren. Van daaruit zou je ze ook met een andere editor weer kunnen veranderen.

handig = anders, dat wel..

Bijdrager
    Pienjow

er is een handig freeware hulp-progje voor iWeb dat je toestaat meerdere in iWeb gemaakte sites te beheren, zodat je kan doen waar AJSCHOL het over heeft, nl. :

iWebSites

en hier nog wat free templates

succes

Bijdrager
    Geitekaas
    ”rudedude”

er is een handig freeware hulp-progje voor iWeb dat je toestaat meerdere in iWeb gemaakte sites te beheren, zodat je kan doen waar AJSCHOL het over heeft, nl. :

iWebSites

en hier nog wat free templates

succes

Ik geloof niet dat ik daar iets aan heb echter.
    Ik wil maar 1 site:-)

Bijdrager
    McPherson

Hoe importeer ik dat in Dreamweaver dan?

Krijg alleen een lege zwarte pagina, wat overigens wel de achtergrondkleur is :wink:

Bijdrager
    ajschol

Ik ben ook nog lerende met iWeb. Wat ik zojuist ontdekte (maar wat velen waarschijnlijk alang wisten), als je gewoon een nieuwe site maakt in iWeb, dan kan je vrij eenvoudig links maken naar die site. Dit doe je bij menu: Voeg in – koppeling – webpagina. Klik dan gewoon je 2e site aan! Je moet niet vergeten een linkje terug te maken naar je hoofdwebsite. Ik heb een fotootje gemaakt van wat ik bedoel. De “WELKOM” in dat venstertje verwijst naar het welkom in mijn “fotowebsite”. Je kan dan zoveel subwebsites maken als je wil!!

Bijdrager
    macdaddy

Hoe importeer ik dat in Dreamweaver dan?

Krijg alleen een lege zwarte pagina, wat overigens wel de achtergrondkleur is

Je kan een in iWeb gemaakte site niet verder bewerken in dreamweaver.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Geitekaas”

Hoe kan ik een site gemaakt in iWeb toch zo aanpassen dat er subpagina’s met foto’s in staan. Welk ander WYSIWYG editor doet dat voor mij?

Ik heb ook subpagina’s met foto’s. Gewoon in iWeb aangemaakt.
    Voorbeeld:
    http://www.freestyle4all.nl/jaarsveld/Jaarsveld/-album2003.html

Of op deze manier, gelinkt naar een externe pagina:
    http://www.freestyle4all.nl/denemarken/
    Gemaakt met Galerie:
    http://www.myriad-online.com

Bijdrager
    Vleer
    ”macdaddy”

Je kan een in iWeb gemaakte site niet verder bewerken in dreamweaver.

Je kan toch gewoon exporteren naar html en dat openen met dreamweaver:? ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.