8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    RoBotje

Iweb publiceert niet

Hallo allemaal

Ik heb in Iweb een blog gemaakt. En al een keer gepubliceerd.
    Dat werkte prima. Maar als ik nu iets wijzig en het nog een keer publiceer
    gebeurt er niets.
    Ik heb wel al een keer de naam van de site veranderd en toen weer gepubliceerd
    en toen waren de veranderingen wel zichtbaar.
    Vervolgens de site weer onder de oude naam bewaard en gepubliceerd en
    weer geen veranderingen (dus weer die aller eerste blog).

Hmmm vreemd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Bijdrager
    Double_UK

Dit zal je waarschijnlijk al hebben gedaan, anders moet je het eens proberen:

pagina opnieuw binnenladen in je browser.

Omdat je de veranderingen wel zag toen je het onder een andere naam publiceerde (waardoor de browser de pagina opnieuw binnenlaadt).
    Als de naam niet is veranderd haalt je browser de pagina gewoon uit z’n cache en lijkt het alsof er niks is veranderd.

:)

Bijdrager
    RoBotje

Dat had ik al een paar keer gedaan. Cache geleegd, browser gequit en opnieuw opgestart.
    Bleef het probleem houden.

Bijdrager
    Uzbad

Wat Double_UK hierboven zegt, klopt. Gebeurde mij ook regelmatig dat ik iets op .Mac publiceerde en bij bezoek maar steeds hetzelfde bleef zien. Totdat ik per ongeluk een keer op Refresh klikte en de nieuwe pagina er stond. Gevoelens van trots en blijdschap maakten zich van mij meester…

:satisfied:

Bijdrager
    Uzbad

Hmm.. is tijdens het uploaden alles goed gegaan? Werden er geen stappen overgeslagen? Anders gewoon nog een keer uploaden en blijven refreshen.

Hoop dat ’t lukt.

Suxes!

Bijdrager
    RoBotje

Hmmm vreemd. Nu is hij ineens wel up to date. Terwijl ik niets meer gedaan heb.
    (cache niet geleegd) . Ik was even een uurtje weg en nu doet hij het dus wel.
    Het lijkt wel alsof er een flinke vertraging zit tussen het moment dat je vanuit I-web
    publiceert tot het moment dat het ook echt op de server bij Apple gepubliceerd staat.

Bijdrager
    Uzbad

Niet zo heel vreemd. De .Mac-server is berucht om z’n traagheid. Maar iig staat je blog er nu op, vernieuwd en wel.

Veel plezier ermee verder!

:)

Bijdrager
    RuudBerg

Een stukje tekst in je blog moet toch wel binnen de minuut gepubliceerd zijn hoor.
    Als ik in iweb een pagina aanmaak, duurt dat bijna nooit langer, ligt aan de hoeveelheid data wat moet worden geupload.
    Refreshen van je browser altijd doen natuurlijk of op “bezoek site” klikken als iweb met dat venstertje komt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.