6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Eric1814

iWeb probleem met uploaden naar mobile me

Hallo,

Ik krijg bij het uploaden van mijn website naar mijn mobile me omgeving de volgende foutmelding:

Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het publiceren van bestand ‘/private/var/folfers/D+/D+HyQHo-FyKziOReE9+++TI/-TMP-/Temporaryitems/com.apple.iWeb_3947_TEMP_341267942_3/sites/Bonbini/Na_Boneiru/Arikelen/2008/8/17_Steps_files/original.jpg’. Probeer het later opnieuw.

De foutmelding blijft steeds hetzelfde maar het bestand waarmee het gebeurd verandert elke keer als ik het probeer.

Deze foutmelding krijg ik sinds ik mijn sites heb omgezet naar iWeb ’11. De foutmelding komt slecht bij 1 van mijn vijf websites die ik met iWeb beheer voor. De andere websites werken prima.

Ik heb al geprobeerd het probleem op te lossen door het thema te veranderen en de hele website op te schonen. Beide leverde geen oplossing.

Wie kan mij op weg helpen naar een oplossing voor dit probleem?

Bijdrager
    stavos

Probeer je screenshot?/afbeelding eens opnieuw te plaatsen.

Bijdrager
    Eric1814

Bijdrager
    stavos

Die melding stond dus al in je post..:grin:

Maar het gaat dus om een afbeelding. Lukt het publiceren wel als je die betreffende afbeelding verwijderd?

Bijdrager
    stukgelezen

Ik heb ook al een tijd een probleem om mijn hele website gepubliceerd te krijgen in mobile me. Ik krijg al weken deze melding:

Ik gebruik iWeb versie 3.0.4, enig idee? Het publiceren moet tot half volgend jaar toch mogelijk zijn in het mobile me account?

Bijdrager
    Eric1814

Stavos,

Ik heb geprobeerd het bestand op de sporen maar omdat het om een ‘temporary item’ gaat betreft het waarschijnlijk een bestand dat tijdelijk door iWeb wordt aangemaakt voor of tijdens het publiceren naar mobile me. Het bestand is onvindbaar. En elke keer als ik het probeer is het een ander bestand…. Suggesties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.