7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ivanwoerkom

iWeb pagina is leeg, staat nog wel in mijn sites

Ik had mijn website gemaakt in iWeb en verzonden naar MobileMe. Inmiddels op een ‘echte’ website verder gegaan. Ik wilde het weghalen bij MobileMe door de pagina’s op te slaan, keuze uploaden MobileMe en daar de pagina’s leeg te maken. Terug naar ftp en opgeslagen bestand. Helaas heb ik nu alleen nog maar één tabblad waarop staat LEEG, ondanks dat ik zeg terug naar opgeslagen bestand. Op de een of andere manier heeft hij het verzonden naar MobileMe dus als standaard ingesteld.

Als ik in finder kijk zie ik bij sites nog steeds HetEkstertje staan (mijn internetpagina). Hoe krijg ik deze terug in iWeb? Gelukkig staat mijn website nog wel op http://www.hetekstertje.nl, maar om hem nu weer helmaal te moeten constueren, liever niet.

Wie weet hoe ik de site vanuit Finder (of vanaf het web) kan importeren in iWeb

Alvast bedankt voor het antwoord
    Ingrid

Bijdrager
    banditbiker

Das bij mijn weten niet mogelijk.
    iWeb staat niet toe sites te importeren.
    Heb je geen backup?

Bijdrager
    ivanwoerkom

De backup is in finder te vinden bij sites. Als ik TimeMachine open met iWeb krijg ik dezelfde lege pagina te zien en niet mijn hele rits pagina’s. Als ik TimeMachine open met finder/sites/hetekstertje krijg ik hetzelfde te zien als dat ik ‘gewoon’ kijk. Maar ik krijg het dus niet in iWeb op de een of andere manier

Bijdrager
    stavos
    ivanwoerkom op 12 oktober 2011

Als ik TimeMachine open met finder/sites/hetekstertje krijg ik hetzelfde te zien als dat ik ‘gewoon’ kijk.

Blader je wel terug in de tijd binnen Time Machine? En zie je dan nog steeds hetzelfde?

Bijdrager
    KarelWillem

De backup is in finder te vinden bij sites.

Nee, dat is niet je backup.

Dat is het gepubliceerde geheel vanuit iWeb.

De backup van je iWeb-site (dus hetgeen waar je in iWeb mee werkt) staat hier:

Gebruiker > Bibliotheek > Application Support > iWeb > Domain.sites2

Dat Domain.sites2 is je complete site binnen iWeb (althans, dat hoort het te zijn).

Bijdrager
    stavos

En dat Domain.sites2 bestand kan je hopelijk dan met Time Machine herstellen naar een eerdere versie waarin alles nog staat zoals je het wilt hebben.

Bijdrager
    KarelWillem

Precies.

stavos op 12 oktober 2011

Als ik TimeMachine open met finder/sites/hetekstertje krijg ik hetzelfde te zien als dat ik ‘gewoon’ kijk.

Blader je wel terug in de tijd binnen Time Machine? En zie je dan nog steeds hetzelfde?

Daar moet je niet zoeken. Daar heb je niets aan.

Staat je site niet meer compleet op de plek zoals ik hierboven aangaf, dan moet je met Time Machine terug naar die locatie, tot je een Domain.sites2 hebt, die wel alles nog bevat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.