8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    McPherson

iWeb Navigatie Bar Full Width (Volledige Breedte)

Iemand enig idee hoe je dit erin krijgt? Echt wel wat ervaring met iWeb, maar dit is me nog niet gelukt.

Zou me erg helpen! Thanks!

Bijdrager
    KarelWillem

Volledige breedte? Ten opzichte van wat?

Al maak je een pagina 2000 pixels breed, dan kan het navigatiemenu dat toch ook gewoon worden?

Bijdrager
    McPherson

de volledige breedte van de browser. Dus van kant tot kant en dan ook nog graag met schaduw. Je zit met content breedte die dan de max is van je visuele werk wat je erin gooit. Wil dus content breedte van 960 hebben met een menubar die mee schaalt met de de browser breedte.

Thx alvast though!

Bijdrager
    KarelWillem

De menubar kun je standaard niet schalend maken in iWeb.

Gelukkig niet zou ik bijna zeggen.

Je kunt de menubar natuurlijk wel gewoon op 960 pixels zetten, als dat je paginabreedte is.

Bijdrager
    McPherson

Helaas lost dat niets op. Gaat erom dat ie mee schaalt en dus variabel is. Toch bedankt!

Anyone?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zeg ook niet dat dat wat oplost, ik zeg alleen dat wat jij wil niet standaard gaat in iWeb.

Je zult je menu dus anders (buiten iWeb) moeten opbouwen.

Bijdrager
    Wyodor

Het schaalt niet helemaal, maar een begin is er. Zelf aanpassen is gewenst :

http://www.wyodor.net/_Demo/Fancy/Dynamic_Text.html

En voor leuke custom menus in iWeb begint de inspiratie hier :

http://www.wyodor.net/mfi/Dide/Made_for_iPad.html

En de gebruikelijke dooddoener:

naast “enige ervaring met iWeb” is kennis van HTML, CSS, JavaScript, DOM, AJAX en hoe iWeb z’n pagina’s maakt ook niet overbodig.

Bijdrager
    McPherson

Thanks, inmiddels maar gekozen om het te laten maken aangezien dit niet echt lekker te doen is iWeb.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.