16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefanaat

iWeb installeren

hallo,

Ik heb net vernomen dat iWeb een zeer handig programma is om website’s mee te maken.

Maar als ik iWeb wou installeren kwam er dit op:

Iemand bekend met dit probleem en weet hoe je het kan oplossen?

en waar staat er een schijf van Runscape?

Dieter

Bijdrager
    Ni3l55

Zoals ik zie download je een update van iWeb die je waarschijnlijk gewoon van de website van Apple hebt gedownload, je moet iWeb wel eerst installeren dit is mogelijk om het hele iLife 09 (/11) pakket te kopen in een Apple premium/retail store of via derde op het internet.

Bijdrager
    valentijn12

Je probeert een update te installeren. Dit zal niet gaan als je niet een vorige versie van iweb hebt.
    De twee andere schijven zijn “installatie schijven” die je los moet koppelen nadat je iets geïnstalleerd hebt

Edit: je was me net voor

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic heeft niets te maken met het maken van een website (subforum Webontwikkeling), maar met het installeren van een programma. Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    KarelWillem

Deze heb je vast gedownload bij Apple.

Daar kan je dus niets mee. Je hebt de volledige versie nodig.
    En die is er eigenlijk niet meer.

Bijdrager
    iDriftKing

Als je iWeb wilt installeren moet je gewoon de installatie cd insteken en vanaf daar de bijhorende apps installeren, je kan misschien aan iemand vragen die nog een Mac heeft met oorspronkelijk Snow Leopard (of ouder).
    (Er zijn 2 CD’s bij de MBP geleverd, op de CD zelf staat aangegeven welke je nodig hebt.)

Bijdrager
    iDriftKing

Ik bedoel natuurlijk de installatie cd die oorspronkelijk bij je Mac geleverd was. (behalve bij lion en mountain lion preinstalled mac’s)

Bijdrager
    Beech

iWeb is dead.

Bijdrager
    Yggdrasil

Bedankt Beech voor die handige tip!

Bijdrager
    Ni3l55

iWeb heb ik na een clean install weer op mijn Mac gezet maar doe er niks mee.
    Als ik nu een website wil maken, daarmee ben ik ook begonnen (HTML/CSS leren) gebruik ik Dreamweaver CS6 en Coda 2.

Bijdrager
    Applefanaat

Weet iemand dan een ander goed “website maak programmaatje”? :yum:

[edit]sorry, ik had de reactie van Niels niet gelezen!:confused:

Bijdrager
    Ni3l55

Maar let op! Dreamweaver en Coda werken alle 2 niet met knippen plakken maar codes schijven: HTML/CSS/Java etc.
    Op internet kan je vele tutorials vinden hierover, maar je bent niet binnen een paar dagen klaar met leren.
    Ik leer dit nu bijna 2 weken en snap een klein beetje de basis.
    Cursus die ik heb gedaan: http://www.web-garden.be/cursus-html/cursus-html/

Bijdrager
    KarelWillem
    Applefanaat op 10 januari 2013

Weet iemand dan een ander goed “website maak programmaatje”? :yum:…

Het wordt nu een beetje een dubbel topic.

In je andere draadje zijn er al heel veel genoemd.

Bijdrager
    Applefanaat

@KarelWillem, 2 zijn er genoemd?

@Niels weet je een (gratis of met proef-versie) programma zonder code’s zoals iWeb, want op het internet vindt ik alleen maar “kant en klare” website’s.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn er meer genoemd ja.

Die nu allemaal hier ook weer genoemd gaan worden.:)

Sandvox
    Tumult Hype
    Freeway Express (of Pro)
    RapidWeaver

Dan is er nog
    Adobe Muse (maar alleen met abonnement werkend)

Bijdrager
    Ni3l55

KarelWillem heeft in dat topic een paar mogelijkheden gevonden en je kan ook beter daar verder met vragen voor een alternatief of zo iets, want dit heeft niks te maken met iWeb installeren.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.