6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rapje

Iweb domain.sites2 is leeg

Dringend hulp nodig!

Na een crash van mijn MacbookPro en vervanging van het logic board (kapotte usb uitgang) heb ik mijn macbook volledig opnieuw ingericht.
    Alles netjes op back-up dus tot zover geen probleem. Echter wanneer ik mijn website probeer te activeren lukt dit niet. Ik heb de site altijd geupload via een ftpserver (niet via mobile me) en heb niet een hele recente versie opgeslagen in een lokale map. Ben gaan zoeken in apllication support/iweb/domain.sites2 en via pakketinhoud gekeken. Nu blijkt mijn domain bestand leeg te zijn! Ik heb wel via Cyberduck alle bestanden uit httpdocs gedownload naar mijn harde schijf, maar dit zijn allemaal html bestanden. Nu was ik toch al van plan over te stappen naar WordPress wegens de weinig hoopgevende toekomst voor Iweb. Is er nog iets te redden of moet ik alles opnieuw opbouwen? Alvast bedankt voor een reactie.

Bijdrager
    KarelWillem

domein.sites2 is inderdaad hetgeen je bewaard had moeten hebben.

Normaal gesproken zou dat in je back-up meegenomen moeten zijn.
    Maar ik weet natuurlijk niet wat voor back-up je had en hoe je dat hebt gedaan.

Het lijkt er nu in ieder geval op dat je gewoon een vers geïnstalleerde iWeb met een compleet leeg bestand hebt.

Bijdrager
    Rapje

Begrijp ik. Ik heb na de crash van mijn macbook de data door een bedrijf laten veilig stellen en ging er eigenlijk vanuit dat het allemaal in orde was. Ben verder ook geen problemen tegengekomen alleen dus dit lege bestand. Kan ik nog iets met de html bestanden?

Bijdrager
    KarelWillem

Binnen iWeb kun je niet zoveel met die HTML-bestanden nee.

Binnen andere webdesign software wellicht wel. Zoals Freeway o.i.d.

Bijdrager
    Rapje

Bedankt voor de antwoorden. Ook met WordPress toevallig?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou het je niet kunnen vertellen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.