10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Destiny

iWeb 09 – Niet alle vensters op 1 lijn

Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje over iWeb 09. Ik ben momenteel een website aan het maken voor een opdracht bij ons op school. Deze website staat momenteel even online op http://www.djdestiny.nl.

De pagina “over ons” staat echter niet op dezelfde plek als de andere pagina’s. Hij springt als het ware een beetje naar links. Ik heb al van alles geprobeerd in iWeb 09, maar ik krijg het niet goed.
    Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Marco

Bijdrager
    Gates

Ik zie ‘m niet verspringen.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Ook als ik even venstertje ter uitlijning er naast zet, zie ik helemaal niets verspringen.

Geblokkeerd
    Destiny

Huh? Ik zie hem verspringen in Safari en in Firefox. Heel het venster bedoel ik he. Dus heel het middenstuk springt een paar pixels naar links.

Zoals je ziet verschilt het een paar pixels. Vrij irritant.

Bijdrager
    Magistic

Hier in Firefox 3.0.7 verspringt er ook niets.

Verder is de site niet echt aantrekkelijk.

Geblokkeerd
    Destiny

Wel erg vreemd. Op de plaatjes zie je het ook.

Bijdrager
    MouseMighty

Heel simpel heeft met de groote van je browservenster te maken. Jij hebt zelf een kleiner venster, je browser maakt dus aan de rechterkant automatisch een scrollbar. Dat is volgens mij de verspringing :wink:

Geblokkeerd
    Destiny

Hmmm dat kan idd wel kloppen :x
    Op het netbookje van me vriendin zie je het niet. Dus het moet daar idd wel aan liggen.

Bij producten gaat het bij IE ook fout. De tekst komt door elkaar te staan:(

Bijdrager
    Danny van Bakel
    ”MouseMighty”

Heel simpel heeft met de groote van je browservenster te maken. Jij hebt zelf een kleiner venster, je browser maakt dus aan de rechterkant automatisch een scrollbar. Dat is volgens mij de verspringing :wink:

Ik ben er ook ingetrapt. De beste (enige?) manier om het verspringen te voorkomen, is door te zorgen dat alle pagina’s exact dezelfde hoogte hebben.

Geblokkeerd
    Destiny

Ah ok. Zal eens kijken :wink:

Bij producten komt de tekst door elkaar te staan in IE. Weet iemand toevallig hoe ik dat kan oplossen?
    Kl*te microsoft. In Safari en Firefox gaat het wel goed.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.