7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Sleutelbeheerder
    Night

iWeb ’08 verneukt website(s), gemaakt in vorige versie

Ik heb een aantal .sites2 bestanden in home/library/application support/iWeb staan. Als ik er nu een open na update naar iWeb ’08 dan zijn van sommige pagina’s alle foto’s en logo’s verdwenen… als ik alle foto’s e.d. er terug in zet dan blijft ie roepen dat ie allerlei dingen mist. Nog erger is dat alle dingen die ik opnieuw plaats geheel random weer verdwijnen. Zelfs saven en daarna weer openen levert random resultaten op. Ook het publiceren gaat dan wel en dan weer niet goed (foutmelding).

Is er een manier om iWeb aan z’n verstand te brengen dat de pagina’s die ik nu heb, toch ècht zo bedoeld zijn? Of is er een App die er voor zorgt dat de .sites2 bestanden weer netjes gestroomlijnd worden?

Hier wordt ik nl. ERG verdrietig van…

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je de update naar iWeb 2.0.1 al gedraaid?

N.B.: Hoe heb je dat geregeld met ‘enkele .sites2 websites binnen één map’?
    Het is nml. wel essentieel dat een iWeb site ten allen tijde gewoon Domain.sites2 blijft heten.
    En daar kun je er niet meer dan één van in een map hebben.

Sleutelbeheerder
    Night

Nee hoor… je kunt die domain.sites2 kopieëren en hernoemen.
    Die nieuwe. sites kun je dan door erop te dubbelklikken gewoon openen in iWeb.
    En dat werkte ook altijd prima in de vorige versie van iWeb.

Alleen nu niet meer:(

PS ik heb 2.0.1 draaien, ja…

Bijdrager
    KarelWillem

Toch vreemd.

Ik heb 9 sites van iWeb ’06 naar IWeb ’08 omgezet en er één compleet nieuwe gemaakt.
    Bij niet één van de sites heb ik die problemen.
    Ik heb wel alle sites apart in een map staan en ze heten gewoon allemaal domain.sites2.

Sleutelbeheerder
    Night

Heb eindelijk alles werkend (veel gekopieer etc.) alleen de CSS is nog fucked-up (zie http://www.stempelclub.ontheweb.nl )

Bijdrager
    shadowspy

Ik heb er ook last van:(

Sleutelbeheerder
    Night
    ”shadowspy”

Ik heb er ook last van:(

Gelukkig, ben ik niet de enige :?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.