4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    hitcher

iWeb ’08 en AdSense problemen (opgelost!)

Hallo,

Ik heb wat problemen met AdSense in mijn iWeb ’08 site.

Bij het werken in iWeb ziet alles er nog goed uit. Na het publiceren blijft en een onbewerkt vlak over in de site. Klik maar even op de banner hieronder. Op de homepage zie je dan een vierkant vlak aan de rechterkant onder de e-mail button. Ik heb het idee dat dit iets te maken heeft mijn adsense account. Als ik wil inloggen zegt het programma dat mijn .mac e-mailadres is gekoppeld aan een adsense account. Wil ik echter aanmelden dan zegt het programma dat het e-mailadres onbekend is. Account is onvindbaar.

Ik zou echt niet weten hoe ik toch kan inloggen. Enig idee???

Bijdrager
    hansje40

Heeft volgens mij niets met je account te maken.
    Op mijn site blijft het sinds vanmiddag ook een grijs vlak.

Bijdrager
    hitcher

Ik heb op engelse en amerikaanse sites al diverse meldingen gezien van dit probleem echter zonder oplossing. Wel ingewikkelde workarounds waar ik geen zin in heb om mij hele dagen in te verdiepen. Dit was nu juist de reden om afscheid te nemen van mijn windows systeem.

Mijn adsense account wordt nu gereviewd volgens Google maar in de tussentijd zou je al wel zogenaamde PSA’s moeten zien (Public Service Ad’s). Ik kan mij herinneren dat mijn site deze ooit heeft gegenereerd helemaal in het begin toen er net was ge-upgrade van 1.0 naar 2.0.

Ik word inmiddels moedeloos van iWeb 2.0. Ook de softwareupdate bracht geen soelaas. RSS werkt niet meer, Google Adsense dus ook niet en zelfs het stellen van vragen op dit forum lijkt zonder succes…….

Kijk maar eens: http://web.mac.com/pvanhecke/transatlantic/Home.html

Bijdrager
    hitcher

Uiteindelijk bleek dit een bug te zijn. Er is een nieuwe update voor iWeb (2.0.2). Probleem opgelost als sneeuw voor zon!!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.