8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Reint

IWatch4 met OS7 loopt leeg binnen 6 uur.

Na de installatie van OS7 voor mijn iWatch4 doet de gezondheids app. raar en loopt mijn watch binnen 6 uur leeg. Ook als er niet een app actief is. Maakt mijn watch niet geschikt voor dag gebruik. Moet ik terug naar OS6?

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien eerst een reset proberen?

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Reint op 20 september 2020 om 14:58</p>
    (…) Moet ik terug naar OS6?

En hoe wilde je dat doen? Volgens mij kan dat niet eens…

Bijdrager
    Rolf

Hier een iWatch4 met OS7. Geen enkel batterij probleem. Na een dagje dragen en gebruiken nog 60% of zo?

Bijdrager
    csteelooper

Hier ook geen enkel probleem, met alle functies ingeschakeld en vrij actief gebruik na een dag en nacht dragen (sleep tracking) nog 57%. Inderdaad even reset proberen, zoals @Night adviseert (zijknop en ‘kroon’ indrukken tot Apple logo verschijnt, dan loslaten) en als dat niet werkt even ontkoppelen en opnieuw verbinden via de Watch app op je iPhone. Je raakt hierbij géén data kwijt.

Overigens heet het ding Apple Watch, geen iWatch…

Bijdrager
    polansky

Ik vraag mij soms af wat voor apps sommigen op hun watch gebruiken, want ik heb vaak nog zo’n 70% over als ik hem voor het slapen weer op de lader leg. Ben prima tevreden over de Watch4.

Bijdrager
    RW076

-Watch niet I-Watch.;)

Bijdrager
    Reint

Allen van harte bedankt voor jullie tips. Ook bij Apple Support gebeld. Die gaf mij een tip die prima werkte. Mijn Watch ontkoppelen van mijn Iphone en daarna weer koppelen. Werkte prima. De Watch gedraagd zich weer zoals voorheen. Nogmaals bedankt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.