7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    silvercircle

iWatch series 5 vanwaar verzonden

Gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat Google het niet weet: als je een iWatch via de AppleStore koopt vanwaar wordt die dan verzonden? De meeste dingetjes worden vanuit Keulen verzonden voor BelgiĆ«, maar wat met de iWatch, iPhone,…? iMacs werden/worden vanuit AziĆ« ergens verzonden.

Toen ik mijn iWatch bestelde was de levertermijn 23-25 september maar nu zitten ze al aan 1-5 oktober.

Ze gaan dus blijkbaar als zoete broodjes over de toonbank…

Bijdrager
    Shmoo

China. Komt rechtstreeks van de fabriek en gaat in Shanghai of zoiets op het vliegtuig.

Pas na een aantal maanden wanneer de verkopen stabiliseren en je overal op de wereld voorraad krijgt heb je kans dat ze gewoon lokaal verzonden worden. Dan zit je in de fase vandaag voor 16:00 iets kopen, morgen geleverd.

Bijdrager
    silvercircle

Dat verklaart waarom er wat tijd tussen zit.

Want de verzending zat bijna dadelijk in de status “verzending wordt voorbereid” en een ander onderdeeltje dat ik mee besteld had zat eerst in “wordt verwerkt” maar is nu dus wel verzonden en komt morgen aan.

Bedankt voor de info!

Bijdrager
    Hyrax

…iWatch…

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>silvercircle op 16 september 2019 om 18:09</p>
    Dat verklaart waarom er wat tijd tussen zit.

Want de verzending zat bijna dadelijk in de status ā€œverzending wordt voorbereidā€ en een ander onderdeeltje dat ik mee besteld had zat eerst in ā€œwordt verwerktā€ maar is nu dus wel verzonden en komt morgen aan.

Bedankt voor de info!

Oh jaloers! Bij mij zit het nog steeds op 23-25 sept. En nu idd 2-10 okt als je het nu gaat kopen.

Bijdrager
    Steve Ballmer

Bij mij zat hij vanochtend nog in de vrachtwagen voor aflevering maar een later een statusupdate dat hij weer uitgeladen was en op het depot ligt…… #dhl

Bijdrager
    silvercircle

Wat ik minder vind is dat je eerst naar ios 13 moet gaan voordag je de iWatch kan koppelen aan je iPhone.

Ik had graag nog wat gewacht, maar de 13.1 die eraan staat te komen zal wel de meest dringende problemen oplossen hoop ik.

Vandaag zal DHL heel veel iWatches en iPhones in de trucks hebben liggen denk ik…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.