9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    absoluut

iWansmaak

Ik heb geen idee of iemand dit ooit heeft zien staan bij de Intertoys, maar ik wilde het jullie niet onthouden:

http://www.flickr.com/photos/[email protected]/445480039/

Bijdrager
    DerAlte

Ach….valt toch wel mee?

Bijdrager
    LEXY

Ja is toch juist schattig! En zo wennen de kleine meisjes er vast aan hoe een echte iPod eruit ziet, zodat zij als ze later groot zijn voor een Apple gaan en niet voor bv een Zen of een Zune… Dus juist goede smaak ontwikkelen!!!

Bijdrager
    sedikit

Gaat het weer over heiligschennis?!

Bijdrager
    Kameeri

Haha, doen ze het ook echt? Dan wil ik ook wel zo’n ding! :P

Bijdrager
    djdnl

Tja, het is toch voor kinderen? Why not

Bijdrager
    Mattnh

In snoepige kleurtjes.
    Dat is wat voor mijn nichtje!

Bijdrager
    Xigh
    ”LEXY”

Ja is toch juist schattig! En zo wennen de kleine meisjes er vast aan hoe een echte iPod eruit ziet, zodat zij als ze later groot zijn voor een Apple gaan en niet voor bv een Zen of een Zune… Dus juist goede smaak ontwikkelen!!!

Ah jah zo ging dat vroeger ook met sigaretten. Kinderen op de basisschool moesten sigaretten tekenen enzo, en er werden spreekbeurten gedaan over sigaretten. Zo leerden de kinderen op jonge leeftijd al de fijne kunst van het roken.
    Maar goed hier is Apple afgekocht om dit toe te staan, of niet, en dat bedrijf verdient er bakken met geld mee, want er zijn miljoenen make-up producten op de markt, maar deze word herkent en dus meer gekocht. Ik vind het wel slim, hier blijkt maar weer hoe belangrijk een verpakking is.

Bijdrager
    J.C.

Whaha ik vind het wel grappig. Maar dat clickwheel lijkt wel heel echt:wink:

Straks krijgs je het zelfde als die iPod vibrator

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.