9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    steene

iWannaSleep

hallo,

ik heb dit programmatje zodat ik kan skypen vanuit mijn bed. iwannasleep is een soort van timer die de computer uitzet na een bepaald aantal minuten. Maar tprobleem is dat skype een melding geeft.
    En dat ik eerst toch nog op OK moet klikken.

Kan ik niet via apple script of zo er (al heb ik daar ABSOLUUT niets van verstand van)
    ervoor zorgen dat ook skype stopt als de tijd is verstreken.

je kan ervoor zorgen dat ofwel itunes stopt, de computer uit gaat, de computer in slaap modus gaat of een applescript runnen.

ik wil gewoon dat als de tijd is verstreken, het gesprek stopt en de computer uitgaat.
    iemand een idee? hoe of waarmee ik dat kan bereiken?

Bijdrager
    n8n

werkelijk geen idee, maar door je posting-tijd en je titel dacht ik dat je een ernstige slaapstoornis hebt:P

ok, verder ontopic:P

Bijdrager
    computer space

Heeft Skype geen voorkeuren waar die melding uit kan?

Bijdrager
    Djmichel

Ook met het schema wat je kan instellen standaard in OSX, dan gaat de mac niet uit. Dan heb ik bijvoorbeeld Final Cut Pro aanstaan met een autosave. En dan blijft die toch vragen of dat hij opgeslagen moet worden en gaat dus niet uit… erg irritant.

Maar je moet kijken of er in dat progje geen overwrite functie zit die de programma’s kan forceren te stoppen.

Je kan natuurlijk ook gewoon bij je voorkeuren aangeven dat na een x aantal minuten je scherm uit gaat en je hardeschijven in slaapstand gaan. En dat ding gewoon laten lopen. Zo veel herrie maakt hij toch ook niet?

ik wil gewoon dat als de tijd is verstreken, het gesprek stopt en de computer uitgaat.

Dus jij praat jezelf in slaap;)

Laat maar weten of je een oplossing hebt gevonden!
    Succes

Bijdrager
    PietjePuk

Is Skype nu het probleem of iWannasleep?

Bijdrager
    MarcelK

[Titel aangepast: Alleen maar hoofdletters gebruiken is niet nodig]

Bijdrager
    steene

bedankt moderator…

Het probleem is dat skype als er een conversatie opstaat die niet afsluit als iwannasleep tijd is verstreken. Dat wil… ik hou er uiteraar rekening mee zodat het gesprek is afgerond tegen dat de tijd om is:D anders blijf je maar praten:D

nog steeds hulp gezocht

Bijdrager
    computer space

Volgens mij gewoon een gedragsstoornis;-)
    Bellen vanuit bed totdat je gedwongen wordt afgekapt door een computer die gaat pitten?
    :sick::P

Bijdrager
    steene

Ik geef het graag toe:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.