12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    benj1989

Ivisit

Ik zou graag een persoonlijk channel hebben in ivisit maar ik heb geen plus-versie.
    Heeft iemand plus?

Moderator
    Adriaan Mol

Het heeft weinig zin om iemand anders een channel te laten maken, want deze persoon moet (volgens mij) ook online zijn voordat de channel zichtbaar is.

MacOSX.nl heeft een channel zitten in ivisit.net > Community > Internet Cafes.

Bijdrager
    suicide
    ”benj1989″

Ik zou graag een persoonlijk channel hebben in ivisit maar ik heb geen plus-versie.
    Heeft iemand plus?

Ik heb plus, en ik wil best een “room” voor je maken, als jij mijn plusversie zou willen betalen…..:D

Voor niets gaat de zon op ………

Bijdrager
    benj1989

sorry hehe nee gaat ook als offline hebben ze me op helpdesk vertelt en ik kan je plus versie niet betalen want anders zou ik er zelf een kunnen nemen….
    ma als je er eentje wil make voor mij….

Bijdrager
    suicide
    ”benj1989″

sorry hehe nee gaat ook als offline hebben ze me op helpdesk vertelt en ik kan je plus versie niet betalen want anders zou ik er zelf een kunnen nemen….
    ma als je er eentje wil make voor mij….

Nee hoor gaat niet offline…. /ivisit.net/Community/Internet Cafes/MacOSX is nooit offline, ook niet als er niemand is:D

Dus aanschaffen die hap:D
    Denk niet dat je een betalende gebruiker zo gek krijg om een room aan te maken voor je:)

Bijdrager
    benj1989

ba tzou maar voor 2 maanden zijn de tijd dat ts uit is voor mac….

Bijdrager
    benj1989

heeft iemand ivisit plus en die geen eigen channel heeft?
    zou je dan aub een channel voor ons enkele weekjes willen maken?

contact benj1989@hotmail.com

Bijdrager
    Remco Vermeer

Het is weer bijna lente en hoor jonge vogeltjes: Cheap cheap cheap…

Bijdrager
    benj1989

wilt er aub iemand een channel maken voor 2 weken?

Bijdrager
    tony montana

Bijdrager
    OMT-fan

Nieuwe versie aan het downloaden…..Traaaaaaaaggggggg…… inmiddels een uur bezig voor 815K zoals aangegeven.
    Echter ik zit nu al op 857 en hij is nog steeds bezig!!!!??????

Bijdrager
    OMT-fan

eindelijk….. na 4x geprobeert te hebben is het gelukt, maar…. na installatie blijkt het niet te werken, na de inlogprocedure slaat ivisit uit…….

meer mensen problemen???

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.