5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Played23

Ivi of handbreak

Nids gisteren weet ik het bestaan van IVI deze kost 7,99 in de AppStore. Mijn vraag is deze echte een vervanger voorhandbreak is die sneller en kan die wel vob bestanden omzetten.. Hoor graag jullie ervaring voor dat ik hem aanschaf.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Qmagic

Als handbrake goed bevalt zou ik het zo laten. iVI is niet sneller dan handbrake. De conversie snelheid wordt door jou mac bepaald (hardware).
    Als je een snellere converter zoekt, moet je een Elgato Turbo.264 HD kopen, is wel een stuk duurder (€100), maar je krijgt er een hardware converter usb stick bij.

Bijdrager
    Synapse88

Je moet het ze bij Elgato geven, ze hebben wel knappe producten.
    Maar als het om snelheid draait denk ik niet dat iVI of Handbrake met elkaar verschillen inderdaad.

Bijdrager
    KarelWillem

Als ik de reacties en voorbeelden zo lees, denk ik eerder dat IVI een stuk(je) trager is dan Handbrake.

Maar houd – voor een eerlijk vergelijk – wel even in je achterhoofd dat IVI meer doet dan alleen sec converteren.

Bijdrager
    App-ie

Volgens vele reviewers kan die Elgato niet tippen aan de kwaliteit van Handbrake. Okee het gaat wat sneller ja. Het is nog even wachten op Handbrake met GPU versnelling.

http://www.anandtech.com/show/5835/testing-opencl-accelerated-handbrakex264-with-amds-trinity-apu

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.