13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    J.

iTunesCool werkt niet…

Ik heb zojuist iTunesCool geinstalleerd, maar als ik het wil openen in itunes (via dat script dingetje zo) dan gebeurt er niks… s dat soms normaal ofzo… of werkt het niet op intel mac’s?

Bijdrager
    interFACE

eugh:mrgreen: wat is iTunesCool?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    KaasKop

Heb het net ook bij mij geinstalleerd. Hij is nu bezig de Artwork op te halen van Amazon USA. Heb nog niet gezien of het daadwerkelijk allemaal goed werkt en wordt toegevoegd aan de tracks, maar hij loopt wel en geeft om de zoveel tracks aan hoeveel er nog moeten gaan (9500 of zo). heb het op een intel mac draaien.

Bijdrager
    J.
    ”KaasKop”

Heb het net ook bij mij geinstalleerd. Hij is nu bezig de Artwork op te halen van Amazon USA. Heb nog niet gezien of het daadwerkelijk allemaal goed werkt en wordt toegevoegd aan de tracks, maar hij loopt wel en geeft om de zoveel tracks aan hoeveel er nog moeten gaan (9500 of zo). heb het op een intel mac draaien.

mm, en ik veronderstel dat je het gewoon hebt geinstalleerd. en dan itunes opgestart naar dat script icoontje en dan itunescool geklikt… mm waarom wilt het dan niet bij mij werken… Welke itunes versie heb je? ik heb versie. 6.0.5

Bijdrager
    KaasKop

ja heb ook 6.0.5. heb het nu gestopt, want internet en mac werd er wat sloom van, maar werkte wel. kon hem ook zonder problemen installeren.

Bijdrager
    J.
    ”KaasKop”

ja heb ook 6.0.5. heb het nu gestopt, want internet en mac werd er wat sloom van, maar werkte wel. kon hem ook zonder problemen installeren.

mjah toch bedankt voor de reactie… Weet soms iemand anders een programma dat geen conflicten geeft maar wel dezelfde functionaliteit ongeveer heeft?

1. Search/Import artwork for selected tracks or whole library.
    2. Search/Import lyrics for selected tracks or whole library.
    3. Import lyrics to iPod Notes with iPod Note Reader Tag support.
    4. Export artwork in JPEG, PNG, TIFF formats for selected tracks or whole library.
    5. Remove artwork from selected tracks and whole library.
    6. Export user or library playlist to html page with full Unicode support.

Bijdrager
    Yaris

Volgens mij kan iTunes het meeste zelf ook wel zonder toegevoegde extra software :
    iTunes: Illustraties aan nummers toevoegen
    iTunes: Adding song lyrics to iPod

Bijdrager
    PB

Eindelijk de mensen hebben itunescool ontdekt! Ik heb het al zo vaak aangeprezen als goed programma/scriptje, gelukkig zijn jullie het nu met me eens..

Bijdrager
    Xigh

Wil je een schouderklopje?

Bijdrager
    vincentvega

Ik zweer bij Clutter. gratis en werkt pefect.
    http://www.sprote.com/clutter

Bijdrager
    jamilro

is er ook eentje gratis programma aanwezig voor de Windowsusers?

Bijdrager
    mbaert
    ”vincentvega”

Ik zweer bij Clutter. gratis en werkt pefect.
    http://www.sprote.com/clutter

Ik sluit me aan bij deze sprekert.
    Pas heel mijn bibliotheek ermee gedaan. Wat erg handig is, is dat als Clutter hem zelf niet kan vinden je via een snelle link in Google of Amazon kunt opzoeken. Je plaatst hem in het Clutter venster en je geeft aan “copy naar iTunes” en elk nummer van het album krijgt die illustratie.
    Superprogramma.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.