10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    AP4S

iTunes ziet reservekopie niet. Aargh…

Beste mensen,

Na de release van iOS7 bèta heb ik die geïnstalleerd op mijn iPhone 4s. Na een aantal dagen en een aantal vastlopers verder heb ik vandaag 6.1.3. weer geïnstalleerd.

Nu komt het,

De reservekopie die ik gemaakt heb net voordat ik naar iOS7 ging kan ik niet terugzetten. iTunes ziet deze reservekopie niet :s

Er staan 7 reservekopieën waaruit ik kan kiezen, maar in de back-up map op m’n MBP staan er 8, waaronder die ik graag wil installeren.

HELP!

Kan iemand mij hiermee helpen?? Ik zit nogal in de piepzak :s

Bijdrager
    GastonM

http://developer.apple.com/ Hier helpen je ze graag verder, want je bent immers developer.:evil:

Bijdrager
    AP4S

:) Wel grappige reply, maar niet waar ik naar op zoek ben.

En nee, ik ben geen developer, maar dat had je wel door. Gewoon iOS7 even willen bekijken en nu de sjaak.

Dus als er iemand mij kan helpen zal ik het nooit weer doen;)

Bijdrager
    GoeieDag

Het is net vreemdgaan: het mag niet (althans, je partner mag het niet van jou), het is wel lekker, en daarna komt het gezeik, als je een beetje pech hebt. Soms met onherstelbare schade…

Bijdrager
    AP4S

Ik heb een open relatie met mijn iPhone. Zeg je dat de schade onherstelbaar is? Waarom kan ik nog wel een extra backup in de backup map op mijn MBP zien?

Bijdrager
    GoeieDag

Nou ja, onherstelbaar zal wel meevallen; althans ik heb van mijn iPhone 2G (die dus per se een JB nodig had), nooit een definitieve iBrick kunnen maken. Er kwam altijd -links- of rechtsom- weer leven in.

Maar die iPhone van jou heeft blijkbaar toch een andere perceptie van een ‘open relatie’ dan jij… :P

Bijdrager
    AP4S

Ze was de laatste tijd wat afwezig, maar ik denk dat ze in haar feestweek zat:)

Kun je aangeven of ik de backup, die ik niet in iTunes zie, maar die wel in mijn backup map zit, terug kan zetten?

Bijdrager
    GoeieDag

Oei, nee, na het geknutsel met die eerste iPhone was ik ermee klaar, en houd mijn iPhone (inmiddels) 5 lekker op bijbehorende iOS. Dus, sorry, ik kan je niet helpen.
    Ik denk dat je veel moet googlen, met de juiste trefwoorden, en dan liefst in het Engels -om de kans op oplossingen te verhogen.

Bijdrager
    AP4S

Iemand?

Geblokkeerd
    Bento

Eerst een van de 7 die je wel ziet terugzetten. Daarna kijken of je #8 wel ziet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.