6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Van Cot

Itunes zet maximum 74 minuten op CD

Ben daarnet ff bezig geweest met itunes om CD’s voor in de auto te branden. Nu zijn het CD’s van 80 minuten, maar itunes zet er altijd maar maximum 74 minuten op. Met de CD’s is niks mis.

Kan ik dit aanpassen of is dit opzet van apple om toch maar een Mac te kopen als je alles wil doen met itunes?

Bijdrager
    profclimber

raar, weet het niet maar in itunes help staat dat het wel kan. Volgens mij moet hij dat gewoon zien als je een lege cd er in douwd:roll:

Uw eigen audio-cd’s maken

Als u een computer met een interne cd-rw-eenheid of SuperDrive hebt, kunt u uw eigen audio-cd’s maken met nummers die u hebt toegevoegd aan een afspeellijst. (Een aantal externe cd-branders is compatibel met iTunes.) U kunt de audio-cd’s die u met iTunes maakt afspelen met de meeste cd-spelers en op de computer.

Voordat de nummers naar de cd worden geschreven, worden de MP3-bestanden eerst geconverteerd naar een standaardaudiostructuur. U kunt circa 74 minuten muziek (zo’n 20 nummers) op een cd-r-schijf van 650 MB branden. Op sommige schijven kunt u zelfs 80 minuten (700 MB) muziek opslaan.

Ik weet niet hoe het met itunes op een winddoos zit. Moet je ff afwachten mischien zijn er nog macosx.nl gebruikers die een wc hebben met itunes erop.

Bijdrager
    macker

Helaas, op de windows hier met itunes kan ik geen 80 min. vol branden.

Bijdrager
    Van Cot
    ”profclimber”

Ik weet niet hoe het met itunes op een winddoos zit. Moet je ff afwachten mischien zijn er nog macosx.nl gebruikers die een wc hebben met itunes erop.

Ne WC met itunes erop? Nieuwe versie van de ipod? Muziek op de CD:lol:

Zal wss een beperking zijn voor windows gebruikers, maar het is nog altijd beter dan windows media player

Bijdrager
    I-think

ook hier op windows is ie niet voluit te branden op 80 minuten,op de mac heb ik het nog niet geprobeerd.
    Maar boeiend, ik bak alleen dvd’tjes en die 6 minuten op een cd kan ik wel missen!
    Wel lullig voor mensen die een album van 80 minuten in cda formaat willen branden!

Bijdrager
    I-think

ook hier op windows is ie niet voluit te branden op 80 minuten,op de mac heb ik het nog niet geprobeerd.
    Maar boeiend, ik bak alleen dvd’tjes en die 6 minuten op een cd kan ik wel missen!
    Wel lullig voor mensen die een album van 80 minuten in cda formaat willen branden!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.