7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iLive

iTunes wil sommige apps niet synchroniseren

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat ik telkens ik mijn iPod touch synchroniseer een foutmelding krijg na het overzetten van de apps. Dit staat ingesteld op ‘alle programma’s synchroniseren’.

Ik krijg telkens de melding dat sommige programma’s niet overgezet konden worden door een onbekende fout (0xE800002E).
    Meestal gebeurt dit nadat ik die programma’s via iTunes heb geupdated.

Als ik de programma’s allemaal verwijder en er nadien terug allemaal opzet komt er geen foutmelding, totdat
    ik weer updates uitvoer. (maar dit wil ik natuurlijk niet elke keer ik een update uitvoer doen)

screenshot foutmelding:
    http://img397.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1uf3.jpg

code foutmelding: 0xE800002E

Bijdrager
    TRML

Even die melding in Google gooien en dan zie je dat je niet alleen staat,

http://morouxshi.com/2008/09/12/fix-for-iphone-application-error-0xe800002e/

Bijdrager
    iLive

Ja, maar zij doen hetzelfde als ik tot nu toe al deed. Zij beschrijven ook als oplossing het handmatig
    verwijderen van de programma’s en dan terug installeren. Maar na √©lke update!
    Dat is echt een gedoe en niet de bedoeling. Er moet toch een andere oplossing zijn?
    Of is het wachten op een update van Apple…

Bijdrager
    TRML

Het is toch niet zo dat je 3 x per dag een update moet doen ! eens in de paar maanden komt er een update :wink:

Bijdrager
    dapensa

ik heb het ook…
    erg irritant, hoop idd snel op een fix

Bijdrager
    nlwinssen

Ik update app altijd via iPhone. Zowel 1e als 2e generatie. Geen enkel probleem.

Bijdrager
    iLive

Met al mijn apps heb ik toch gemiddeld 2x per week een melding dat ik moet updaten hoor.
    Via iPod touch updaten gaat ook niet, dan zegt hij dat ik het moet updaten via de computer.

Ja, dan zit er niks anders op dan wachten op een bugfix zeker :?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.