26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    macmartijn

iTunes werkt niet goed…

Ik zit hier nu op een windows computer, e heb er natuurlijk iTunes op geïnstallerd. Dit werkt verder prima, maar alleen de cover flow werkt niet en hij zegt dit:

heeft iemand enig idee wat ik moet doen of hoe het kan? Ik heb 512 mb werkgeheugen, zou genoeg moeten zijn volgen Apple.nl… bedankt!!

Bijdrager
    PietjePuk

Laatste versie van Direct X geinstalleerd. (Moet versie 9C zijn dacht ik).

Bijdrager
    Maced.2

nee he.alweer een windhoos :cry:

please go to http://tweakers.net/

Bijdrager
    PietjePuk

Tjah, iTunes is wel van Apple en officieel voor Windows geschreven…

Bijdrager
    Maced.2
    ”PietjePuk”

Tjah, iTunes is wel van Apple en officieel voor Windows geschreven…

ja zo kun het ook zien PietjePuk. 8)

Bijdrager
    macmartijn

ik heb zo ff geinstallerd (die direct x) maar werkt nog steeds niet… en daar baal ik van… ligt dit aan Windows, of aan de Apple iTunes Writers? :evil:

maja, ik geef de moet niet op;)

trouwns vwat reageren jullie snel :lol: thnx!

Bijdrager
    PietjePuk
    ”macmartijn”

moed

:wink:

Heb je de laatste vesie van je drivers voor je grafische kaart?

Bijdrager
    macmartijn

lol, moet … moed, boeie;)

errrr, hoe moet ik die drivers installeren en waar? en hoe kan ik zien wat de nieuwste zijn? en waarom heb ik geen iMac en m’n vader wel :|:cry:

ik heb zelf niet echt heel erg verstand van pc’s… drivers enzo: waarom moet het zo moeilijk?

Bijdrager
    Maced.2

kijk je papa ff lief aan en vraag …RUILEN PA :P

nou voor deze ene keer dan..
    wat je ff moet doen is deze drivers installeren. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
    mits je Nvida kaart heb…en na install ff Reboot met je Pc.

en voor meer info ga naar http://tweakers.net/

Bijdrager
    PietjePuk

En hier als je een ATI kaart hebt.

Bijdrager
    macmartijn

ok, bedankt!! ik hoop zo dat het werkt!

maar er is een ding: ik ben nu eenmaal een digifoob… hoe zie ik wat voor kaart ik heb ?:?

Bijdrager
    Maced.2

laaste keer hoor……:D

Even naar ‘configuratiescherm->systeem->tabblad hardware->apparaatbeheer’ en dan kijken wat er bij ‘beeldschermadapter’ staat..

Soms kan je het ook zien op het allereerste scherm, als je de pc opstart (rechts boven in de hoek)

Bijdrager
    macmartijn

haha, ok, nu moet het me toch wel lukken, na al die informatie. Als dit me niet lukt stop ik prompt met het vak informatica :P tis zowieso erg dat ik dit niet weet, ik kan alleen een beetje programmeren 8)

hij is nu driver aan het downloaden, als het lukt laat ik het weten, als het niet lukt ook, en ik zal tweakers.net wel ff checken, alleen is dat zo’n onhandige site…

bedankt!! mijn volgende verjaardag vraag ik wel een macbook ofzo;)

Bijdrager
    PietjePuk

Voor alle zekerheid installeer je best iTunes nog eens nadat je de driver hebt geupgraded. (Kan nooit kwaad)

Bijdrager
    macmartijn

ok, thnx, zal ik doen, maar dan heb ik toch nog wel mijn muziek uit de itunes bibliotheek? EDIT: nee natuurlijk niet, maar het werkt niet, tja, in ieder geval bedankt! drivers geïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerde iTunes, nieuwste Direct X:o , ik weet het niet meer: 512mb geheugen, 3GHz… dat is toch genoeg? kan ik apple zelf geen mailtje sturen? volgens mij niet he?

ik zoek nog wel verder, als ik het weet, zet ik het erop, als meer mensen er problemen mee hebben :)
    bedankt!!! :D

Bijdrager
    PietjePuk

Ja dat zou geen probleem mogen geven.

Bijdrager
    macmartijn

nee natuurlijk niet, maar het werkt niet, tja, in ieder geval bedankt! drivers geïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerde iTunes, nieuwste Direct X:o , ik weet het niet meer: 512mb geheugen, 3GHz… dat is toch genoeg? kan ik apple zelf geen mailtje sturen? volgens mij niet he?

ik zoek nog wel verder, als ik het weet, zet ik het erop, als meer mensen er problemen mee hebben:)
    bedankt!!! :lol:

Bijdrager
    Iwan
    Bijdrager
    macmartijn

lol, ik heb geen idee hoeveel ik heb en waar ik dit vinden kan. ik zal ff zoeken:)

EDIT: tjee, nee, ik heb een 32mb… dan ligt het daar cker aan… maja, ik heb in ieder geval iets geleerd :P bedankt iedreen:lol:

Bijdrager
    Iwan

Heb zelf ook nog ff gekeken naar System Requirements;

Windows Requirements
    Windows 2000 Service Pack 4 or later or Windows XP
    500 MHz Pentium class processor or better
    QuickTime 7.1.3 (included)
    256MB RAM
    Supported CD-R or DVD-R drive to burn CDs
    Broadband Internet connection (DSL/Cable/LAN) for buying and streaming music

Additional Video Requirements
    2.0 GHz Pentium class processor or better
    512MB RAM
    32MB video RAM

Dus theoretisch moet het werken, staat Quicktime er ook goed op…? ( let ook op versie nummer QT )

Bijdrager
    Oppie
    ”Maced.2″

nee he.alweer een windhoos :cry:
    please go to http://tweakers.net/

Ga dan iig naar het juiste Forumonderdeel; niet ‘Algemeen’ maar ‘iPod & iTunes!:x

Bijdrager
    macmartijn

srry, volgende x gaat ie naar itunes threat :)

ja, je hebt gelijk, 32 is voldoende… en QuickTime staat erop, de nieuwste bijgeleverde versie:( … ik snap het niet, maar ik ga erachteraan ::D

Bijdrager
    magic-with-mac

Verplaatst naar iPod & iTunes.

Bijdrager
    macmartijn

ik heb de drivers ff opnieuw geinstalleerd, en nu werkt het beter dan eerst:

tja:) iemand een idee? tweakers in ieder geval niet :(

hij geeft de covers raar weer, erg irritant, maar er is vooruitgang :lol:

Bijdrager
    ijiji

heb je sevicepack 2 voor win xp geinstalleerd? Ik geloof dat dat noodzakelijk is.

Bijdrager
    macmartijn

Ja, heb ik gedaan… en ook andere service packs en updates en drivers… tis om ziek van te worden, m’n computer wordt er ook niet echt sneller van:(

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.