7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    JWB

iTunes: Waarom in Windows-versie wel en in Mac-versie niet?

Waarom is het bij de Windows-versie van iTunes wel mogelijk om vanuit Verkenner de map naar iTunes te slepen, zodat hij direct een playlist maakt, maar in de Mac-versie niet? Ik vind het namelijk superirri om steeds die playlists aan te maken….zeker als ik weet dat het dus schijnbaar anders kan (en nog wel in Windows!)

Bijdrager
    stijnbokhove

Werkt bij mij wel gewoon…

Bijdrager
    Ijope

playlist maken in itunes en dan je map in het gedeelte waar de nummers staan slepen
    en dan krijg je een playlist

Bijdrager
    Nihilist

Wat ik onder Windows wel kan maar onder OSX niet is onder iTunes vooruitspoelen in een nummer. Met XP via ALT+ pijltje, maar onder OSX nog niet ontdekt:(

Bijdrager
    Zeolynx
    ”Nihilist”

Wat ik onder Windows wel kan maar onder OSX niet is onder iTunes voopperuitspoelen in een nummer. Met XP via ALT+ pijltje, maar onder OSX nog niet ontdekt:(

Appeltje-alt pijltje:)

Bijdrager
    Nihilist
    ”Zeolynx”
    ”Nihilist”

Wat ik onder Windows wel kan maar onder OSX niet is onder iTunes voopperuitspoelen in een nummer. Met XP via ALT+ pijltje, maar onder OSX nog niet ontdekt:(

Appeltje-alt pijltje:)

Al die appelt-alt combinaties :D. Nu snap ik waarom ie dat bij mij niet doet: dat gebruik ik als ‘Switch to Next Desktop’ in Desktop Manager.

Bijdrager
    JWB
    ”Ijope”

playlist maken in itunes en dan je map in het gedeelte waar de nummers staan slepen
    en dan krijg je een playlist

Ja, dat lukt mij ook, maar de Windows-versie geeft de playlist automatisch de naam van de map en dat heb ik de Mac-versie nog niet ontdekt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.