7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ToMiKoN

iTunes vraagje

Is het mogelijk om in iTunes (PC) je library automatisch bij te werken? Want ik voeg regelmatig mp3’s aan mijn (windows) mappen met muziek toe. Nu moet ik ze altijd handmatig toevoegen iTunes, en da’s veel tijdverlies.

Ik gebruikte hiervoor QCD-player http://www.quinnware.com/

Bijdrager
    michelvdb

Misschien vind je die informatie in iTunes Help?

Bijdrager
    Flatmo

Je moet de “werk map iTunes music bij” en “kopieer bestanden naar iTunes music bij toevoegen aan bib” aanvinken
    Als je dan nieuwe muziek hebt die in den map iTunes zetten. Als je dan iTunes opstart (of afsluit en terug opstart)
    dan zet hij die nummers in de juiste map (iTunes kopieert die nummers). Daarna kan je ze wissen in de iTunes folder
    (ze zijn namelijk gekopieerd naar hun bijhorende map). -> mss best even testen dat ze in de bib van iTunes zitten voor je ze wist

Ik doe dit en lukt perfect.

Bijdrager
    ToMiKoN

Kan het ook niet met andere mappen? Want de muziek staat hier op een netwerklocatie.

Bijdrager
    Flatmo

ja, maar dan zal je die netwerkmap moeten synchroniseren
    (die wordt dan automatisch gekopieerd naar een andere lokatie). Deze lokatie is dan best in de map iTunes music.

Bijdrager
    hans dorsman

Je kunt toch gewoon af en toe de nieuwe nummers importeren?
    Dat kun je met een hele directory tegelijk doen.

Hans

Bijdrager
    Jip Stavenuiter

Kan iemand mij nog even uitleggen wat je nu moet doen om dat voor elkaar te krijgen? Ik heb een PC en mijn muziek staat in “mijn muziek” in “mijn documenten”

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.