8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Novak

iTunes vraag.

Allen,

Ik heb namelijk een vraag ivm iTunes. Mijn vader had een iMac 24″ gekocht heeft daar in der tijd een
    iTunes ID op aangemaakt en uiteraard muziek gekocht.

Echter is mijn vader 3 maanden geleden overleden.
    Mijn moeder had ook een iTunes ID en had zo via haar iTunes muziek gekocht.
    Namelijk heeft ze verleden week een iPod gekocht, nu wil ze ook namelijk de muziek van mijn vader
    op haar iPod. Het probleem is echter nu, we weten mijn vader zijn wachtwoord niet van zijn iTunes ID.

Is het mogelijk om muziek samen te voegen naar haar iTunes ID? Of moet ik hiervoor Apple
    contacteren?

Het gaat namelijk om vrij veel muziek die ze samen graag hoorden.

Ik zou het zonde vinden, als zij alles opnieuw zou moeten aankopen, die mijn vader destijds al heeft
    aangekocht.

Kan iemand mij hiermee verder helpen of raad geven. Hopelijk is mijn vraag duidelijk.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Novak

Bijdrager
    Djmichel

Gecondoleerd.

Weten jullie wel de wachtwoorden van zijn e-mail. Anders kan je natuurlijk aangeven dat je het wachtwoord vergeten bent en via zijn mail een nieuwe aanmaken.

Als je in zijn account kan dan kan je de muziek gewoon downloaden en in een map zetten die je weer kan synchroniseren. En dan een goede back-up maken op een schijf zodat je de muziek kan behouden.

Mocht het nou niet lukken om een nieuw wachtwoord aan te maken dan is inderdaad het beste wat je kan doen met Apple contact opnemen.

Sterkte.

Bijdrager
    Novak

@Djmichel:

Bedankt.

Het paswoord weten we echter niet van zijn e-mail. echter blijkt dat zijn e-mail adres niet meer bestaat, aangezien het zijn e-mail was van zijn werk.

Dus ik denkt dat de enige oplossing is om Apple te contacteren.
    Enig idee hoe ik hen moet contacteren?

Bedankt,

Met vriendelijke groet,

Novak

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Wie weet kun je je vaders wachtwoord vinden in Sleutelhangertoegang (Programma’s ? Hulpprogramma’s)?

Bijdrager
    Novak

@Sullivan:

Bedankt, Hiermee heb ik het paswoord gevonden.
    Kan ik nu via iTunes -> Store -> Account en bij e-mail adres, het e-mail adres van mijn moeder ingeven?
    Of werkt dit niet?

Kan het namelijk niet direct uitvoeren, want ben niet meer thuis op het moment.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Novak

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Bedoel je dat je je moeders emailadres invoert bij je vaders account? Dat moet gewoon kunnen ja.

Bijdrager
    Novak

Bedankt, ja inderdaad.

Dat ga ik proberen. Maar dat wil niet zeggen waarschijnlijk dat beide ID dan samenkomen!?
    Het probleem blijkt echter te zijn dat wanneer de muziek van mijn vader wil beluisteren,
    dat ze steeds zijn wachtwoord moet invullen.

Misschien ook dan mijn wachtwoord wijzigen in mijn vader zijn iTunes ID.

Alvast bedankt voor hulp. Ga ik straks eens uitproberen.

Mvg,
    Novak

Bijdrager
    Novak

Blijkbaar kan het je e-mail adres veranderen, maar hierbij worden de verschillende iTunes ID’s niet samengevoegd. Gaat waarschijnlijk ook niet.

Allen toch bedankt voor jullie inspanning en hulp.

Mvg,
    Novak

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.