11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Hassikidee

iTunes voorkeuren gewijzigd?

Ik mis ineens de functies bij het importeren. Bij iTunes voorkeuren > geavanceerd stonden vroeger 3 buttons meen ik mij te herinneren. Nu zie ik alleen info over de locatie. Ik wil de voorkeur voor het importeren aanpassen. Kijk ik scheel?[/img]

Bijdrager
    arieboomsma

Nee, je bent niet scheel. Dat was mij ook al opgevallen. Je krijgt nu een keuze scherm als je de nummers gaat importeren. Idem met het branden van een CD. Je klikt gewoon op schijf branden en vervolgens krijg je een keuzemenu.

Vind het overigens wel een slechte optie, maar dat terzijde…

Bijdrager
    error

In de voorkeuren staat ook een ‘Import Settings’ knop naast de ‘When you insert a CD’ keuze onder het ‘general’ tabje.

Bijdrager
    Hassikidee

Slechte stap! Ik gebruik wel eens muziek in FinalCut en dan is het handig om bestaande (mp3) muziek eerst naar aiff te converteren. Ook de hele kleine instelling voor mijn Palm kan ik nu dus vergeten. Genius is leuk maar verder zie ik niets wat een upgrade tot 8.0 rechtvaardigt… Er zijn nu dus zelfs functies weggehaald :(

Bijdrager
    Nietzman

Mjah, check de post boven je even. Het is niet weggehaald, alleen verplaatst.

Bijdrager
    Hassikidee

Ja, bedankt ‘error’. Nu heb ik inderdaad weer het ‘importinstellingen’ venster.

Bijdrager
    jf

Het lijkt Microsoft wel: nieuwe versie van Office en je zoekt je het leplazerus waar je nu de functies weer kunt vinden…

Bijdrager
    Nietzman
    ”jf”

Het lijkt Microsoft wel:

Hiervoor wil ik graag een nieuwe Godwins law voorstellen.

Bijdrager
    Esquare

Ik vrees dat je dat moet uitleggen, NIetzman. Want dat begrijpen die plurkjes niet.:)

Bijdrager
    TheM4inframe

Ik vind ook nergens met welke kwaliteit je nieuwe muziek kan importeren

Bijdrager
    1984
    ”TheM4inframe”

Ik vind ook nergens met welke kwaliteit je nieuwe muziek kan importeren

”error”

In de voorkeuren staat ook een ‘Import Settings’ knop naast de ‘When you insert a CD’ keuze onder het ‘general’ tabje.

Oftewel voorkeuren iTunes >Algemeen. klik op “importeer instellingen” en wat vind je daar….:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.