17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Uxmal

Itunes voor Windows gedownload!

Gisteravond was het zover. Via de site van Apple http://www.apple.com Itunes gedownload voor op de PC van mijn vriendin.

Ik dacht ook even de muziek over te zetten van mijn mac op haar Ipod via Itunes, maar dat moet via de harde schijfmethode van de Ipod. Geeft niks, alles staat er op en het werkt, ook op de PC!

Heeft iemand al ervaring met itunes op de PC?

Ik heb nu ook maar Limewire bij haar er op gezet, want WinMX deed het niet meer via de kabel. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar de combi met Limewire en Itunes lijkt me voor de PC een redelijke oplossing. Ik vind zelf Poisoned het prettigst, maar draai ook wel Limewire.

Wat zou de beste combi zijn? : :finderoud:

Inactief
    Anoniem

sorry maar hier is al een topic(s) over :lol:

Bijdrager
    Uxmal

Beetje laat misschien dit bericht, maar ik zie nog niemand die het er over heeft, alleen maar voorbeschouwingen waar we niets aan hebben.

Nu is het dan zover M.

Bijdrager
    maceddy

Yep, hier ook ff gedownload en geinstalleerd….

Eindelijk een echte MP3 speler als ik achter de enige PC in het huis zit:D
    Werkt errug goed. De Mac versie heb ik ook geupdate en het sharen van de library werkt gewoon zoals we al gewend waren van de Mac versie:)

Wel hier en daar kleine problemen met de beeldopbouw.
    Krijg soms van de laatste track in de playlist maar de halve regel te zien.

Verder werkt t super!
    Nu alleen nog de iTMS in Europa:)

Bijdrager
    Uxmal

Ja, het lijkt mij ook een prima idee. Ik heb het vermoeden dat het ook vanuit Nederland werkt, maar dan moet je misschien wel een creditcard hebben die met US cijfers begint. Ik heb het maar niet geprobeerd. ~iemand het wel eens geprobeerd?
    :roll:

Bijdrager
    Ruben
    ”Uxmal”

…maar dan moet je misschien wel een creditcard hebben die met US cijfers begint…

Ik denk dat je als Nederlander niet zomaar aan een Amerikaanse creditcard kan komen. Het zal wel een belasting kwestie zijn, want het zal Apple natuurlijk een worst wezen of het een Amerikaanse of Nederlandse creditcard is, het zal wel weer met BTW te maken hebben ofzo…

Bijdrager
    Zodiack
    ”Uxmal”

Beetje laat misschien dit bericht, maar ik zie nog niemand die het er over heeft, alleen maar voorbeschouwingen waar we niets aan hebben.

Hoeveel reacties denk je te verwachten, zoveel Pc-gebruikers zul je op dit forum niet vinden lijkt me.:|
    Of zit ik er dan echt helemaal naast.

Bijdrager
    maceddy

Ik denk dat er vrij veel mensen zijn hier die stiekem thuis ook een PC hebben staan.

En anders wel op het werk:)

Bijdrager
    Zodiack

Ik denk dat er vrij veel mensen zijn hier die stiekem thuis ook een PC hebben staan.

Omdat ze hun vrouw/vriendin niet aan hun Mac willen laten komen zeker???:lol:

Sorry, kan ook andersom natuurlijk.
    (Anders springt Amsterdam gelijk in m’n nek)
    :wink: :wink: :wink:

Inactief
    Anoniem

sorry maar hier is al een topic over , het lijkt me veel beter om daar alles te posten :?

Bijdrager
    Ruben
    ”maceddy”

Okee, even opbiechten (opsommen); sinds ik mijn eigen huis uit ben en bij een vriendin inwoon;

[*:be14cebd41]1 iBook (van mezelf, iMac staat weer bij een andere vriendin)[*:be14cebd41]1 Windows 2000 Server (van mezelf, pas onlangs weer in gebruik genomen i.v.m. iTunes 4 windows)[*:be14cebd41]1 Windows 98 SE / Windows 2000 Professional doos (van huisgenoot, windows 2000 er gisteren bij gezet i.v.m. iTunes 4 Windows)[*:be14cebd41]1 Windows 98 SE “laptop” (Toshiba Libretto, van mezelf, puur voor het “gadget” gehalte)[*:be14cebd41]1 Windows 2000 Professional laptop (IBM ThinkPad , van mij, maar bij die andere vriendin in de kast, gebruikte ze voordat mijn iMac daar kwam)[/list:u:be14cebd41]Zoals je ziet heeft ook hier helaas Windows nog de overhand, maar Apple wint terrein. Mijn huisgenoot wil ook dolgraag een Apple maar heeft er nog geen ping-ping voor. De beide laptops worden eigenlijk niet gebruikt, dus het valt nog mee.:-P

Bijdrager
      Uxmal

Desmond Morris (Macuser trouwens) schreef…..
      …dat de mens een groepsdier is die ergens bij wil horen. Daar maakt de reclame goed gebruik van. Als je die … en die… kleding, auto, computer… koopt dan hoor je bij de groep van……..En het is fijn binnen die groep een functie te hebben (stamt uit de oertijd waarin de een besseplukker was en de ander bijvoorbeeld jager). dat geeft je een gevoel dat je een functie hebt (moderator, member, etc etc)….Het is geen fijn gevoel voor iemand nergens bij te horen en geen functie te hebben. Denk maar eens na tot welke groepen je zelf hoort en wat je functie of rol is…. Morris schrijft dat wel biologisch nog niet zo geevalueerd zijn dat we dingen zuiver als individu kunnen zien (Macuser wel toch?). Daar komt ook de behoefte vandaan om andere groepen af te kraken. dan voel je je sterker in je eigen groep. Maar is het niet meer ontwikkeld om open te staan en om te proberen individu te blijven.

Ik erger me soms aan te veel anti M$ post. Krijgen we niet genoeg van die anti Microsoft verhalen? We weten toch wel wat er mis is met M$ en eerlijk (because Apple rules!), ik hoef dat van anderen te horen of herhaald te zien iedere dag. Bovendien krijg ik dan ook het gevoel in een secte beland te zijn.

Ik bekijk programma’s afkomstig van Apple positief, ook als ze voor M$ geschikt zijn. Toen ik er mee bezig was op de PC en terwijl het perfect werkte zag ik het Apple logo dacht en besefte me dat iedereen hier toch enthousiat over zal zijn. Itunes is ook een reden voor de waardering die Steve Jobs kreeg ( zie http://www.macosx.nl/?page=showarticle&art_id=1083 ).

Ik heb zelf trouwens een Imac, maar wacht even op de G4 / DDR geheugen voor de Ibook. Ik volg de ontwikkelingen meestal via http://www.powerpage.org/cgi-bin/WebObjects/powerpage.woa/ .

Van wat ik tot nu toe gezien kwam het ook meestal ook uit.

M’n vriendin kan het geen weinig schelen achter welke computer ze zit. Zolang ze maar kan mailen met haar vriendinnen of ideeen voor reizen kan opdoen. Veel enthousister was over de Imac was onze huishoudster van 55. Ze was er niet van weg te slaan en zat er een kwartier naar te kijken. Ze vroeg of ik ‘m in de huiskamer wilde neerzetten. Ben benieuwd of het huis nog schoongemaakt zal worden.. Donderdag komt ze weer.

Goed weekend verder!

Bijdrager
      Ruben

Ik weet niet of dat te maken heeft met “bij een groep willen horen”, vind ik een beetje psychologisch gelul eigenlijk. Als ik “bij een groep” zou willen horen was ik natuurlijk nooit geswitched, want de Micro$oft groep is nu eenmaal stukken groter!

Waar ik gewoon slecht tegen kan is dat Micro$oft gewoon prutszooi BLIJFT MAKEN en dat iedereen dat maar als makke lammetjes BLIJFT PIKKEN. Voor mijzelf was de maat vol met Winddoos XP, toen had ik echt zoiets van: “WEER een kut-product, nu pik ik het niet langer!” Ik weet dat iedereen dit voor zichzelf moet weten, maar ik kan er gewoon niet tegen als ik zie dat andere mensen zo blind blijven voor de manier waarop ze zich in de zeik laten nemen door Bill Gates en handlangers…

En ja, dan is het wel lekker om zo nu en dan eens luid van de daken te schreeuwen (of in een forum te schrijven) dat men eens wakker moet worden. Natuurlijk kun je dit dan beter doen in een forum waar ook meer mensen aanwezig zijn die Micro$oft aanhangen dan in een Mac forum, maar ik heb dat al eens geprobeert en kreeg dan vaak als reaktie dat ik dan maar lekker op moest krassen naar een Mac forum, vandaar dat ik ook hier terecht gekomen ben, jammer voor jullie…:-P

Bijdrager
      Uxmal

Bestaan er M$ forums dan? Je hebt helemaal gelijk over M$. XP maakt me ook niet blij.

Ciao

Bijdrager
      KeKo

ehm, overal is pc, behalve bij mij thuis zo ongeveer. Dus als ik nu hier op mijn stage zit wil ik ook wel itunes voor de pc gebruiken, maar ja een windows 98 versie hebben ze weer niet gemaakt… dus zit maar weer vast aan WinAmp, ook niet verkeerd, iig beter dan WMP

Bijdrager
      Ruben
      ”kokothebird”

…maar ja een windows 98 versie hebben ze weer niet gemaakt…

Nee, dat vond ik dus ook weer vreselijk balen, want mijn huisgenoot is dus erg huiverig voor verandering en wil niet graag van Windows 98 SE af… gelukkig laat Windows 2000 zich daar prima naast installeren, maar dan heb ik dus nog steeds geen toegang tot iTunes als ze op Windows 98 geboot heeft. En waarom het nou niet beschikbaar is voor 98 is me eigenlijk ook een raadsel, misschien heeft het iets met de netwerk-mogelijkheden te maken, of ze zijn gewoon lui bij Apple.:-P

Bijdrager
      maceddy

http://www.theregister.co.uk/content/7/33468.html

LOL…

een stukje van Microsoft over de monoplie positie van iTunes op Windows…

En dat durft Microsoft te zeggen!!!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.