20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

itunes voor windows

vertel hier wat jullie vinden van de windows versie

Bijdrager
    beta_mouse

eej gasten, ik kreeg net te horen dat ie uit was, Itunes voor windows….

Ik heb um geinstalled, en hij werkt op met windows2000

Moet ff wennen ik gebruikte altijd winamp, tja.. maar goed… het ziet er mooi uit!

Wie kan me vertellen wanneer en meer mooie apps van MAC voor Windows komen? Zoals Ichat ofzo?

Let me know!

greetz,

Beta

Bijdrager
    tijs

Ik vermoed niet dat Apple vanaf nu Windows-software producent gaat worden. iTunes voor Windows is er volgens mij enkel om Windowsgebruikers geen reden te geven om geen iPod te kopen.

Bijdrager
    Stof

Ondertussen dondert de koers van het Apple aandeel een procent of 6 naar beneden…:roll:

Bijdrager
    Ruben
    ”beta_mouse”

Moet ff wennen ik gebruikte altijd winamp…

iTunes voor Windows gaat volgens mij echt het einde betekenen van het Winamp tijdperk. Persoonlijk vind ik iTunes voor Windows het beste Apple nieuws sinds mijn switch, beter nog dan Jaguar. Ik hoop dat het sharen van Libraries inderdaad goed werkt, dan heb ik eindelijk weer een doel voor mijn oude Wintendo server die nu ongebruikt in de kast staat. Is met zijn 200 Gb opslag natuurlijk de ideale plek om alle deuntjes op te zetten en dan leuk draadloos via de iBook af te spelen. Alleen wel jammer dat het alleen voor Windows 2000 en XP is, nu moet ik ook noodgedwongen de Windows 98 PC van mijn huisgenoot gaan upgraden.:-P

Morgen meteen Win2K op mijn server en dan zullen we eens zien wat het doet!

Bijdrager
    Missundaztood

iemand die screenshots wilt plaatsen van die Wintel versie

Bijdrager
    drscsi

Ik heb hem hier nu draaien, maar kan even niet ftp’en, sorry. Ziet er strak uit net als de apple versie, maar de ‘metalstructuur’ is iets minder contrastrijk en lichter dan de bovenste balk, mooier eigenlijk. En natuurlijk prominent bovenin het Apple logo.

Bijdrager
    Gijs
    ”Stof”

Ondertussen dondert de koers van het Apple aandeel een procent of 6 naar beneden…:roll:

Dat heeft te maken met de winstcijfers die woensdag pas na sluiting van de beurs bekend werden. De cijfers waren weliswaar goed, iets boven verwachting zelfs, maar de concurrenten deden het nog veel beter. Dus ruilen ze Apple weer in voor bijv. IBM en Intel.

Bijdrager
    maccnl

mopperdemopper…gebruik hier NT…snel naar huis….iBook…bestaat er geen 2000-emulator voor NT, of zo (?)….

Op zich is het natuurlijk allemaal prachtig!

Bijdrager
    Macfan1965

Lijkt toch echt wel op de Macversie

Bijdrager
    pieter010

Tja ik heb ‘m hier op mijn werk ook gedownload. Werkt prima. Allemaal leuke snufjes (normalisatie van je nummers).

Thuis ga ik proberen een CD te rippen.

Ik had er al mee gespeeld op een Mac dus ik wist wat ik kon verwachten. Mooi dat is duidelijk: ik ga een iPod kopen voor kerst.:-)

Pieter

Bijdrager
    Kraid

Dit is wel een groot verschil, (of kan ik de kolom: Genre ook op mijn mac aanzeten)

Bijdrager
    MacAttack

Nu snap ik waarom windonezen zo lullig doen over het feit dat het niet full screen kan. De menu balk zit op de applicatie zelf. Waarom hebben ze ook niet ineens de finder geintroduceerd :? ?

Bijdrager
    Macfan1965
    ”Kraid”

Dit is wel een groot verschil, (of kan ik de kolom: Genre ook op mijn mac aanzeten)

Kijk maar eens bij -> wijzig ->weergaveoptie’s
    (of appeltj-J) wat je nog meer kan aanzetten !!!

Bijdrager
    Ruben
    ”MacAttack”

De menu balk zit op de applicatie zelf.

Fijn he, Windows?:-P Ik moet zeggen dat dat ook een van de dingen was waar ik als “switcher” destijds heel erg aan moest wennen. Had ik weer een bepaalde functie gevonden in het menu, bleek het menu later weer ineens heel anders te zijn. Duurde wel een uurtje voordat ik doorhad dat bij Apple het menu mee switched met de applicatie, op zich wel beter, want dan heb je altijd de volledige breedte tot je beschikking…

Bijdrager
    Ruben

Feeling stupid… heb ik vandaag dus een AANZIENLIJKE TIJD verdaan met het opsnorren van de Windows 2000 installatie CD, na deze eindelijk gevonden te hebben trek ik mijn oude Wintendo Server weer uit de kast en blijkt hier al Windows 2000 op te staan.:-P

Enfin, ben nu iTunes voor Wintendo aan het downloaden en dan gaat het feest beginnen (hoop ik). Maar hoe zet ik nu mijn hele library over? Is het formaat van Apple compatible met de Windows versie? Ik heb nu meer dan 10.000 nummers in mijn library staan en wil eigenlijk velden die niet in de ID3 tag worden meegenomen ook gewoon bewaren, zoals de beoordeling van een nummer etc…

Bijdrager
    Kraid
    ”Macfan1965″

Kijk maar eens bij -> wijzig ->weergaveoptie’s
    (of appeltj-J) wat je nog meer kan aanzetten !!!

ja die ken ik wel maar ik bedoel als ik op browse klik met de osx versie dan zie ik 2 kolommen (artist en album), op ’t werk met windoos zie ik er 3, net als in de music store.
    Of is dat omdat het een gesharede lib is? Ik kan het zelf niet meer testen want ik ben al thuis.:|

Bijdrager
    sidartha

iTunes>voorkeuren>algemeen>toon genre tijdens bladeren aanvinken.

Gr.

Bijdrager
    kenmasters

Ik vind het wel leuk, iTunes voor windows. Ik denk dat ik al m’n muziek ook maar op een servertje zet zodat ik beneden de wintel laptop van m’n ouders daar aan de stereo kan hangen. Dan hoeft m’n iBook daar niet meer steeds voor gebruikt te worden en neemt m’n broertje het me niet kwalijk dat ik eens iets nuttigs op het ding wil doen.

Bijdrager
    Ruben

Het enige wat ik wel jammer vind (maar dat is altijd al geweest) is dat je niet (eventueel middels een password) remote lijsten aan kunt passen. Ik ben dus ook van plan al mijn muzak op mijn oude 200 GB Wintendo Server te kwakken en deze ergens ver weg te stoppen zodat niemand ziet dat er nog een Wintendo in huis is.:-P Maar als ik dan in de playlist een tikfoutje of ontbrekende gegevens zie, dan kan ik dat alleen maar weer op de Wintel doos aanpassen.:-(

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.