27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    narrie

Itunes voor mac os 9.2.2 nederlands??

Goedendag wauu ik ben al 2 dagen opzoek naar een nederlandse versie van Itunes ik heb hier een ouwe mac g3 met mac os 9.2.2 nou zoek ik dus de nederlandse versie van itunes welke ik op me ouwe maccie kan draaien. Ik hoop zo dat iemand weet waar ik die kan downloaden of hoe ik eraan kan komen. Ik kan niet meer slapen ik wordt gekkk please helpp:)

Bijdrager
    jobz

hoi Philip! Welkom terug.

Bijdrager
    narrie

Haha als je mij Philip noemt dan heb je de verkeerde hoor;)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Eerste hit voor “iTunes for Mac OS 9” op Google

narrie op 16 augustus 2012

ik wordt gekkk

Dat is te zien aan je spelling, ja;)

Bijdrager
    narrie

lol Jakko die link die werkt niet;)

Bijdrager
    Yggdrasil

Bij mij werkt de link van Jakko prima.

narrie op 16 augustus 2012

Goedendag wauu ik ben al 2 dagen opzoek naar een nederlandse versie van Itunes ik heb hier een ouwe mac g3 met mac os 9.2.2 nou zoek ik dus de nederlandse versie van itunes welke ik op me ouwe maccie kan draaien. Ik hoop zo dat iemand weet waar ik die kan downloaden of hoe ik eraan kan komen. Ik kan niet meer slapen ik wordt gekkk please helpp:)

Moderator
    Strifer

Vooralsnog alleen de Engelse versie gevonden, bij Apple werkt de link voor de Nederlandse versie niet.

http://download.cnet.com/Apple-iTunes-Classic/3640-2141_4-9429701.html
    http://download.cnet.com/Apple-iTunes-Classic/3000-2141_4-10053490.html

Bijdrager
    narrie

Heyy jaa Jacco de link werkt wel maar klik nog maar eens dan zal je zien dat hij de file niet kan vinden.
    Apple heeft alles weggehaald ze gunnen het de ouwe mannetje/vrouwtjes niets meer. Is hetzelfde als dat ik niet meer mag dansen op een back 2 the eighties party:) Me leven is een drama:)

Strifer ook bedankt maar wat je zegt is engels en ik heb echt de nederlandse versie nodig.

Op mijn G3 kan ik ook geen 10 installeren khb hier de dvd voor 10. ect maar pakt ie niet. Het schijnt dat G3 maar tot 9.2.2 kan jaaaa tis wat he:(

Bijdrager
    jobz

mensen die de jaren tachtig hebben meegemaakt schrijven niet “me”. Je valt door de mand tiener.:grin:

Bijdrager
    narrie

Haha ze schatten me nooit zo oud lekker hoor:)

Moderator
    Strifer

Beter Engels dan niets totdat je de Nederlandse versie vindt.

Bijdrager
    narrie

Strifer maar dat is het hem juist de Engelse versie pakt mijn g3 dus niet er wordt dan ook gezegt dat itunes de zelfde taal nodig heeft als het systeem en dat is dus Nederlands.

Bijdrager
    Stirf

Dan zet je het systeem toch in Engels?

Bijdrager
    narrie

De engelse versie heb ik ook al hier maar die pakt i dus niet. Het probleem bij G3 9.2.2 is dat je je systeem taal niet kan veranderen wel je toetsenbord maar dus niet je systeem taal.

Bijdrager
    HJR

dan installer je de engelse 9.2.2

Bijdrager
    narrie

Gaat ook niet moet je een begin dvd hebben maar wel in Engels. Als ik weer terug ga naar bv 9 0f 8 dan werken de usb ingangen niet waarschijnlijk iets te maken met drivers of zo. Ik heb hier een install dvd van 9.0 maar ook weer Nederlands. Pas bij systeem 9.2 beginnen de drivers te werken dus kan ik ook pas mijn usb stick eraan hangen. Gebrande dvd’s pakt ie helemaal niet als het systeem nog onder 9.2 is. Tjaaa:(

Bijdrager
    narrie

Zo ff een update. Een vriend van me heeft een install dvd van Jaguar hier afgeleverd die is nu aan het installeren dus hoop dat dat goed gaat;)

Bijdrager
    narrie

Nouuu het is niet gelukt hij wil de 2de dvd niet pakken:(
    Weet iemand toevallig een linkie waar ik 10.2 kan downloaden zou heel fijn zijn;-)

Bijdrager
    Yggdrasil

Hier mag geen link gegeven worden naar illegale versies van OS X of andere software. Dat staat in de huisregels.

Bijdrager
    narrie

Poepekakkedrolletje:crazy:

Bijdrager
    iPrincess

Hier kun je vast wel iets vinden.

Bijdrager
    narrie

Top dank je deze vond ik voor jou IPrincess;). -link verwijderd-

Bijdrager
    SunKeeper

Ik raad je sterk aan om professionele hulp te gaan zoeken.:neutral:

Bijdrager
    Classic II

Om maar even een niet-al-te-jong draadje op te pakken.

Voor mijn dochter ben ik een iBook G3 aan het gereedmaken met wat leerzame spelletjes en muziek.

Deze Mac draait 9.2.2-NL en accepteert inderdaad geen Engelstalige iTunes installer.

Is er misschien iemand die ergens nog een installer heeft liggen voor iTunes 2.0.4 in Nederlands?

Bijdrager
    Shmoo

Ik zal morgen eens bij opa in de garage kijken of ik er nog eentje kan vinden. 🦕

Moderator
    Night

Ik zou echt aanraden om 9.2.2 in de Engelstalige versie te installeren. Dat scheelt je veel ergernis met niet te installeren software i.v.m. taalconflicten. Als je dat eenmaal gedaan hebt, is deze sit erg handig: https://www.macintoshrepository.org

Overigens heeft de site ook een taalfilter, zodat je desgewenst wél kan zoeken naar Nederlands software. En als de versie 2.0.4 geen vereiste is, bestaat er wel een versie 1.0 in het Nederlands.

Bijdrager
    Classic II

Bedankt voor de tip.

Een behulpzame MacFreak heeft in zijn archieven gegraven en daar een Nederlandse installer uitgetoverd.

Hebben die oude MacFan CD’s toch nog nut.

Voor de liefhebbers:

Vanaf vandaag hier te vinden: http://macintoshgarden.org/apps/itunes-204

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.