8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bakvis

iTunes verwijdert afspeellijsten!

Beste mede forumleden,

Ik zit met een probleem met iTunes.
    Ik heb alles in afspeellijsten staan, alles op cd zeg maar. Ik heb dit altijd aangehouden, dus nieuwe cd’s gaan gelijk in een nieuwe afspeellijst.
    Dus zeg maar alle cd’s van Phil Collins bijvoorbeeld staan allemaal apart in een afspeellijst.
    Altijd heel overzichtelijk, maar ik mis sinds kort echt een heel aantal afspeellijsten.
    Echt heel vervelend, iemand enig idee hoe ik deze weer terug kan krijgen.

Het is een bibliotheek van bijna 100gb en heb echt geen idee welke cd’s ik allemaal mis in mijn afspeellijst.
    Heb er een aantal terug gehaald maar dat is ook echt een rot werk….

Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Eens kijken; ik heb 529 artiesten.
    Dan heb je dus 529 verschillende afspeellijsten.
    En dat noem jij heel overzichtelijk?

Terwijl ze boven in je balk gewoon gesorteerd staan? Jaja…

Het lijkt mij een mooi moment om van die gewoonte af te stappen en de rest van je afspeellijsten ook weg te gooien.

Bijdrager
    bakvis

jaah super overzichtelijk!
    Ik vind die bibliotheek echt waardeloos!
    Heb er bijvoorbeeld ook alle hitzone in staan, die sorteer hij dus ook op artiest, op die manier heb je dus echt honderden artiesten. Je zoekt je blauw!
    Nu heb ik gewoon een soort cd kast en pik er een cd uit die ik wil opzetten. Overzichtelijker kan niet!
    Maar de lol houd dus nu op want mis echt een heel aantal lijsten! Gewoon willekeurig ook nog eens…

Bijdrager
    Pieterr

@bakvis: Ken je het “Compilation” vinkje in iTunes? (“Verzameling” in de NL iTunes denk ik)

Bijdrager
    KarelWillem

Het is weer eens een beetje een gevalletje van ‘ik weet eigenlijk niet wat iTunes kan, maar denk dat ik het zelf beter doe’.

Bijdrager
    MacSjon

Als je nu begint bij de verzamelalbums in de album-artiest iets in te vullen (zo staan bij mij de hitzone CD’s onder Hitzone als album-artiest). Vervolgens kun je heel simpel sorteren op album op album-artiest. Als je dan je afspeellijsten in een map mikt kun je daar hetzelfde doen, vervolgens een kwestie van die twee naast elkaar leggen…(maar zoals aangegeven door KW is dat niet echt nodig)

Bijdrager
    michelvdb

Waarvoor dienen ID3-tags, denk je? iTunes > ‘liedje-huppeldepup’ > Toon info.

Bijdrager
    fatboysmart

iTunes 10.0.1 schijnt een bug te verhelpen met het plotseling leeg zijn van afspeellijsten…

– Een probleem waarbij de beeldkwaliteit van een video veranderde afhankelijk van het al dan niet weergeven van de schermregelaars.
    – Een probleem waarbij iTunes onverwacht werd gestopt tijdens interactie met albumillustraties die in een afzonderlijk venster werden weergegeven.
    – Een probleem dat van invloed was op de prestaties van sommige visuele effecten van derden.
    – Een probleem waarbij de iTunes-bibliotheek en -afspeellijsten leeg werden weergegeven.
    – Een probleem waardoor een incompatibiliteit ontstond met sommige gedeelde bibliotheken van derden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.