16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    mrdavidoff

Itunes…….Vereiste map is niet gevonden.

Deze tekst krijg ik elke keer bij starten Itunes.
    Daarna, Uw verzoek aan de ItunesStore kan niet worden voltooid.
    Er heeft zich een fout voorgedaan in de ItunesStore.
    Ook zijn al mijn Apps verdwenen uit de linker kolom.
    Ik heb mijn bevoegdheden hersteld,opgestart met Option en Itunes, nieuwe bibliotheek aangemaakt,Itunes verwijdert met App.Delete en opnieuw geïnstalleerd.Hd gechecked, opgestart met Cmd+R,machtiging imac ingetrokken en weer opnieuw ingesteld….ik word er horendol van.
    Heeft iemand misschien een idee wat nog te doen????
    Groet mrdavidoff.

Bijdrager
    iPrincess

1) Moeten zoveel puntjes in een titel?
    2) Screenshot maken was te moeilijk?
    3) Überhaupt een leesbare tekst maken was al te moeilijk?

Bijdrager
    stavos

4) De correcte spelling is iTunes.

Bijdrager
    mrdavidoff

jeetje, wat een droplullen zijn jullie 2en……je zal er maar mee getrouwd zijn.het is gewoon onvoorstelbaar
    een autist in het kwadraat +1 is er niks bij…..zo en nu kennen jullie weer een heleboel vouten opzoeken.
    maar ik neem aan dat jullie het zelf erg moeilijk zullen hebben met deze stoornis ga daar eens heeeeeel veel
    aandacht aanbesteden. tis heel erg gesteld met dit soort gasten. Zo en nu weer verder.
    Groet mrdavidoff.,

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ze zijn ook getrouwd, met elkaar.
    Past goed bij elkaar.

Je tekst is inderdaad fijn om te lezen!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    mrdavidoff op 12 juli 2013

jeetje, wat een droplullen zijn jullie 2en……je zal er maar mee getrouwd zijn.het is gewoon onvoorstelbaar
    een autist in het kwadraat +1 is er niks bij…..zo en nu kennen jullie weer een heleboel vouten opzoeken.
    maar ik neem aan dat jullie het zelf erg moeilijk zullen hebben met deze stoornis ga daar eens heeeeeel veel
    aandacht aanbesteden. tis heel erg gesteld met dit soort gasten. Zo en nu weer verder.
    Groet mrdavidoff.,

En dat van een maatschappelijk werker…:roll:

Vooruit, kijk eens in Console en open iTunes. Komt er een uitgebreide foutcode uitrollen?

Inactief
    Anoniem

@mrdavidoff: waarom zou men serieus op je vraag reageren als jij niet de moeite neemt om die duidelijk en leesbaar op te schrijven?

Maar goed, misschien heb je hier wat aan: http://support.apple.com/kb/TS1277?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Bijdrager
    mrdavidoff

en die koen is droplul nr 3…..wie volgt…autisten in het kwadraat die spellings neuroses en taal fobieën hebben, ga eerst in therapie want de oorzaak ligt in jullie vroegste levensfase,daar is echt iets heel fout gegaan…..:)
    maar aan jullie 3 eenheid, schrijf mijn tekst eens over zoals jullie denken dat het zou moeten.ik sta open voor verandering.

Als u uw computer nog steeds niet kunt machtigen voor het afspelen van uw aankopen, kunt u het probleem mogelijk oplossen door de map SC Info te verwijderen. En als je dat gedaan hebt blijft het probleem bestaan.
    Tis wat met die support afdeling.
    De console geeft info waar ik niets mee kan.Iemand anders?

12-07-13 17:56:28,450 iTunes: Error loading /Library/Audio/Plug-Ins/HAL/DVCPROHDAudio.plugin/Contents/MacOS/DVCPROHDAudio: dlopen(/Library/Audio/Plug-Ins/HAL/DVCPROHDAudio.plugin/Contents/MacOS/DVCPROHDAudio, 262): no suitable image found. Did find:
    /Library/Audio/Plug-Ins/HAL/DVCPROHDAudio.plugin/Contents/MacOS/DVCPROHDAudio: no matching architecture in universal wrapper

Inactief
    Anoniem

Graag of niet, je zoekt het zelf maar uit.

Bijdrager
    iPrincess
    mrdavidoff op 12 juli 2013

maar aan jullie 3 eenheid, schrijf mijn tekst eens over zoals jullie denken dat het zou moeten.ik sta open voor verandering.

Vandaag ben ik aardig.

Bijdrager
    stavos

:lol::lol:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Haha, topreactie!:D

Tijd over?

Bijdrager
    Лукас

:D

Bijdrager
    iPrincess

Hahaha, ik heb vakantie, dus ik heb wel meer tijd dan de afgelopen paar weken. Maar ik kijk regelmatig teksten na voor andere mensen (vaak teksten die gepubliceerd moeten worden) en dit is dan ook een routineklusje voor mij. Alleen de drogredenen moest ik even opzoeken omdat ik die niet regelmatig in teksten tegen kom, gelukkig vind ik dat interessante materie, dus dat is het probleem ook niet.

Bijdrager
    mrdavidoff

Kijk hier kan ik iets mee. Ik ben het ermee eens dat het een kleine moeite is om een zin te beginnen met een hoofdletter.
    De puntjes…… is mijn schrijfwijze.

Ik vind dat het probleem wel goed wordt weergegeven en als je het lekker doorleest. Ik wilde hiermee aangeven wat ik allemaal al gedaan
    had en het probleem nog bestaat.
    De emotie in het schrijven over het probleem wordt zo veel duidelijker dan alles netjes per regel verpakt en zonder spelfouten.
    Wel vind ik het triest dat velen zich druk maken over een d of t teveel maar niemand zich stoort dat ik hen droplul noem.
    Daarom ook mijn excuses hiervoor want het is niet mijn stijl zo met mensen om te gaan.
    Wel wil ik iedereen vragen, die elke keer maar weer mensen attenderen op spellingsfouten etc. dit niet meer te doen, het is zéér irritant, en het
    gestelde probleem van diegene wordt ondergeschikt gemaakt.
    Ik loop al wat jaartjes mee op die forum en weet dat velen zich hier ook aan ergeren.
    Laten we de hand in eigen boezem steken.
    Groet mrdavidoff.

Bijdrager
    piddy4888

Jij bent een raseikel. Echt, ik heb een hekel aan jouw soort mensen. Zo gemakzuchtig als maar kan. Je schrijft een stuk tekst dat meer lijkt op wat woorden achter elkaar die toevallig enigszins met elkaar te maken hebben, en als er dan íets over wordt gezegd is diegene meteen een droplul. Verwacht je nou nog echt hulp als je meteen zo begint? Ga toch fietsen man…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.