11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ctxppc

iTunes: “Uw iPhone is succesvol geunlocked!”

Dit is geen probleem (misschien) maar een vraag. Ik heb vandaag mijn iPhone 3G (11 juni 2008, BelgiĆ«, netwerk bij Proximus, gekocht bij APR) aangesloten en opeens opent iTunes de iTunes Store en toont me een melding met “Uw iPhone is succesvol geunlocked! U kunt deze nu gebruiken. Ga verder om deze te configureren.” of zoiets. Mijn iPhone was in orde, is in orde en er is niets verloren gegaan. Wat kan er gebeurd zijn?

Bijdrager
    Its Showtime

Ik weet niet wanneer je deze melding kreeg. Maar volgens mij is het normaal dat je deze melding krijgt als je je iPhone de eerste keer op je Mac/PC aansluit. Ook verschijnt deze melding weleens na het doen van een update. Het is in ieder geval niks om je echt zorgen over te maken. [size=7:b2169b4a56]Of om een topic op omt over te openen[/size:b2169b4a56]

Bijdrager
    Mendoza
    ”It’s

[size=7:f1767a063d]Of om een topic op omt over te openen[/size:f1767a063d]

[size=7:f1767a063d]ik vind vooral de poll erg goed![/size:f1767a063d]

Bijdrager
    Ewout

Dit zou moeten betekenen dat je iPhone niet langer ‘locked’ is. Waarom dit gebeurt weet ik ook niet. Normaal gesproken gebeurt dit na een bedrag te hebben betaalt aan je huidige provider of na het verlopen van de overeenkomst met sim-lock.

Toen ik van ‘Netcom’ naar ‘Network Norway’ overging kreeg ik dezelfde dag deze melding in iTunes. Dit was me ook gewoon vooraf meegedeeld.

Ewout

Bijdrager
    junjur

Misschien dat elke belgische iPhone eigenaar dat heeft? Aangezien ze daar unlocked geleverd worden?

Bijdrager
    Petje

als de iphone het verder helemaal doet….gewoon niets aan doen

Bijdrager
    RickAlmighty

Het betekent gewoon dat vanaf nu dat je alle simkaarten in je iphone kunt proppen en er gebruik van te maken :)

Moderator
    Pete.Z

Eerlijk toegeven,wie heeft er even snel zijn iPhone toch maar even aan iTunes gehangen? :P

Bijdrager
    iJust
    ”ctxppc”

mijn iPhone 3G (11 juni 2008, Belgiƫ, netwerk bij Proximus, gekocht bij APR)

Het lijkt erop dat die APR een tester was en jou per ongeluk zijn prototype verkocht heeft. Op ebay zetten en grof geld voor vragen.

Bijdrager
    ctxppc

Nee, mijn 3G is al duizenden keren heraangesloten geweest op dezelfde Mac en ik heb niets verloren. En ik verbaas me van de ja’s in de poll. Ik wil verduidelijken dat het betreft om een simpele melding zonder gevolg waarin je je iPhone 3G nergens hebt aangesloten, behalve bij je eigen Mac. En dat je dat daar gekregen hebt. Is het een probleempje bij Apple BelgiĆ«?

Ik herhaal een ander doel van deze post: Het is geen probleem, enkel een simpele vraag waarom deze bug optrad. Ik wil zo enkel mensen op de hoogte brengen en zo paniek van anderen (gegevensverlies, simlock-problemen, en alles wat je nog kan bedenken) eventueel voorkomen.

Ben ik duidelijk? :roll:

Bijdrager
    ctxppc
    ”RickAlmighty”

Het betekent gewoon dat vanaf nu dat je alle simkaarten in je iphone kunt proppen en er gebruik van te maken :)

De iPhone in Belgiƫ worden ALTIJD sim unlocked verkocht, er is geen andere weg! :D Maar wel duurder! :x

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.