8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LRT-dokkie

Itunes upgraden zonder internet

Het antwoord op de volgende vraag kan ik niet vinden: itunes upgraden zonder internetverbinding.

Ik wil itunes upgraden op een (zakelijke) PC zonder internetverbinding, waarop ik mijn agenda en contactpersonen synchroniseer. Op de thuis PC, wel met internetverbinding, wil ik muziek gaan zetten.

Op de zakelijke PC staat itunes 8.0.1.11 en op de thuis PC staat 8.1.0.52.

Als ik nu op de thuisPC muziek synchroniseer, dan kan ik daarna geen enkele gekochte app meer opstarten. Backup terugzetten vanaf de zakelijke PC: alle Iphone apps werken weer en muziek is weer verdwenen.

Ik denk dat het misschien ligt aan de verschillende itunesversies en ik vraag me af of ik itunes ook kan upgraden (dus met behoud van instellingen) zonder internetverbinding. Ik ontdekte al eerder dat ik na download van itunes eerste de oude versie moet de-installeren.

Bijdrager
    Lustigson

Kun je iTunes 8.1 niet downloaden, op een geheugenstokje of cd-rom zetten en dán installeren op die internetloze pc?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat heb ik net gedaan (even de eMac ververst, die nog tijdelijk geen Internet heeft).

Gaat prima dus. Oude versie de-installeren heb ik nog nooit van mijn leven gedaan.

Bijdrager
    LRT-dokkie

Toen ik eerder probeerde te upgraden met een “losse gedownloade versie”, kreeg ik een foutmelding zoals elders in dit forum werd beschreven. :innocent: In dat topic kwam als oplossing naar voren: de-installeren en opnieuw de nieuwe versie installeren.

Dat speelde nadat ik mijn iphone had gekocht: die had een nieuwere versie nodig van itunes dan TOEN op mijn zakelijke PC stond.

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, oké. En met PC bedoel je waarschijnlijk Windows?

Tsja…. :wink:

Bijdrager
    LRT-dokkie

Ja, inderdaad. NOG wel. Op mijn volgende notebook zal een logo van een appeltje staan…… :D De zakelijke PC moet windows blijven gezien de ASP toepassing, die alleen draait op een windowsplatvorm.

Bijdrager
    Daysleeper

Ik heb anders wel een applesticker voor je die je op je pc kan plakken? :wink:

Bijdrager
    LRT-dokkie

LOL

Kan het zijn dat het upgrade probleem van Itunes een windows kwaal is?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.