18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    iwamoto

itunes update

voor wie het nog niet heeft gedaan, nieuwe itunes update is uit, met full screen cover-flow:D hoe vet is me dit, nu waan ik me met mijn G4 in een frontrow omgeving, erg erg vet, screen:

hoe cool is dat?:D

Bijdrager
    Jesse

moet ik alle plaatjes op groot formaat hebben :S
    zijn er nog meer dingen verbeterd?

Bijdrager
    Sentitel

De iPod shuffles zijn nu in kleur:P

Bijdrager
    iwamoto

apple tv ondersteuning zit erin, maargoed, voor mensen als mij die hun coverflow al op groot hebben is het echt geweldig:D

Bijdrager
    EclipX

iTunes werkt precies wat sneller:)

Die Coverflow is niks voor mij, ik ga echt niet voor 6000+ nummers foto’tjes zoeken…

Bijdrager
    The Gimp

ahum .. front row ?

Bijdrager
    LEXY
    ”christopher.cruys”

ahum .. front row ?

Ja, en?!
    Wat is die iBook avatar trouwens opeens populair hiero…! 8)

Bijdrager
    Sentitel
    ”LEXY”

Wat is die iBook avatar trouwens opeens populair hiero…! 8)

Moet die van mij nog eens een keer veranderen in een MacBook, of iets anders….

Bijdrager
    iwamoto
    ”EclipX”

iTunes werkt precies wat sneller:)

Die Coverflow is niks voor mij, ik ga echt niet voor 6000+ nummers foto’tjes zoeken…

ah, dan lag het niet alleen aan mij (ik wist niet zeker of ie sneller was geworden)

cover flows is makkelijk als je het netjes bijhoud, ik zet bij elke nieuwe cd er meteen een hoesje bij:)

Bijdrager
    LEXY

Ik vraag me echt af wie Cover Flow gebruikt waarvoor het is bedoeld; al bladerend nummers/albums uitkiezen. Volgens mij is het meer een gadget en een lokkertje.
    Is CF er nou voor mij of ben ik er voor CF?! Alleen maar extra werk om al die grijze muzieksleutel plaatjes zonodig te moeten vervangen voor album art.

Bijdrager
    PietjePuk

Wtf, mn sneltoetsen doen het niet meer in iTunes, bij nog iemand zo?:x

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik vind coverflow gewoon mooi. Je hebt er verder niets aan (net zoals een mooi cdhoesje).
    Het is wel leuk als je van alle albums een hoesje hebt.

Bijdrager
    nookie

Ben ik even blij dat ik al die tijd al dacht dat ze hier ooit mee zouden komen.
    Heb alle hoesjes op groot formaat handmatig toegevoegd.
    Klotewerk, maar goed, het werpt nu zijn vruchten af. :D :D :D

Bijdrager
    jeroenimo
    ”PietjePuk”

Wtf, mn sneltoetsen doen het niet meer in iTunes, bij nog iemand zo?:x

Dat hebben ze al eerder geflikt, sneltoetsen veranderen is *not* done!

Bijdrager
    Lauraine

Super handig dat Itunes eindelijk fullscreen CoverFlow heeft geintegreerd maar is het mogelijk om de CoverFlow functie van Itunes fullscreen aan te hebben en dan toch nog te switchen naar een andere desktop als gebruiker van VirtueDesktop? Of moet je dan eerst uit de ‘fullscreen-stand’ voordat je kunt switchen? Thanx

Bijdrager
    iwamoto

ik heb in itunes alleen maar volledige albums, dus ik vind het heel fijn om zo snel een album te kunnen vinden, ik scroll er zo doorheen, van album naar album, dus ja, voor sommige mensen is coverflow echt handig:)

Bijdrager
    LEXY
    ”Lauraine”

Super handig dat Itunes eindelijk fullscreen CoverFlow heeft geintegreerd maar is het mogelijk om de CoverFlow functie van Itunes fullscreen aan te hebben en dan toch nog te switchen naar een andere desktop als gebruiker van VirtueDesktop? Of moet je dan eerst uit de ‘fullscreen-stand’ voordat je kunt switchen? Thanx

Ik moet eerst full screen verlaten om weer te kunnen switchen. Zowel met de pager als met toetscombinatie.

Bijdrager
    brammetje

Ik krijg de update niet volledig binnen. Hij heeft ‘m nu voor 99% gedownload, maar dat laatste procentje wil maar niet lukken.

Meer mensen met dit probleem?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.